۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
آژیر قرمز در اردوی MIS، پارسا رباط داد، محمدی بینی!

اوضاع فوق وخیم در مسجدسلیمان؛ نفت در آستانه فروپاشی!

تیم نفت مسجدسلیمان در شرایط فوق وخیم قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۹۱۳۲

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ در شرایطی که انتظار می‌رفت مدیران شرکت نفت و مسئولان استانی و شهری با رفع مشکلات و موانع؛ تیم نفت مسجدسلیمان را با شرایط بهتر از فصل قبل مهیای حضور در فصل جدید لیگ یک کنند، اما برخلاف انتظارات تاکنون هیچ اقدام و حمایت مثبتی از سوی مدیران این شرکت انجام نگرفته تا  تیم شهر اولین‌ها با وجود مشکلات فراوان شرایط نابسامانی را تجربه کرده و در آستانه فروپاشی قرار بگیرد.

قهرمان سابق لیگ یک بالغ بر ۳۰ میلیارد بدهی به فدراسیون فوتبال و سایر طلبکاران اعم از بازیکن و مربی که مربوط به دوران حضور این تیم در لیگ برتر می‌شود، دارد و همین مسئله موجب شده تا کمیته تعیین وضعیت و نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را ببندد و تا تسویه حساب کامل مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید و صدور کارت بازی آنها را صادر نکند.

این در حالی است که به واسطه انتخاب علی اصغر کلانتری به عنوان سرمربی جدید و حضور این تیم در جمع مدعیان فصل قبل تصور می‌شد  تیم نفت در قامت و حد و اندازه یک تیم مدعی ظاهر شود اما اکنون با شرایط موجود، این تیم باید تنها برای عدم سقوط به دو رده مسابقاتی و حذف از جدول لیگ یک تلاش کند!

در هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ یک کارت بازی بازیکنان جدید تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی صادر نشد تا این تیم مجبور شود تنها با ۱۳ بازیکن از بازیکنان فصل گذشته که در این تیم حفظ شدند به مصاف مس شهربابک برود. اکنون نفت برای حضور در مسابقه دوم برابر شهرداری نوشهر هم وضعیت مناسبی ندارد چرا که به احتمال فراوان نفرات این تیم برای برگزاری فردا به حد نصاب نرسد!

از اردوی مسجدسلیمانی‌ها خبرهای خوشایند هواداران نفت به گوش نمی‌رسد چرا که گویا متین پارسا به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی ادامه فصل را از دست داده است، از سوی دیگر بینی علی محمدی دچار شکستگی شده و چند هفته‌ای از میادین دور خواهد بود و تعدادی از بازیکنان نیز دچار سرماخوردگی شده‌اند و عملا قادر به همراهی تیم‌شان در بازی فردا نخواهند بود، موضوعی که موجب خواهد شد نفرات تیم نفت برای برگزاری بازی به حد نصاب نرسد و به احتمال زیاد یا بازی لغو شود و یا تیم نفت تنها با ۸ یا ۹ بازیکن در زمین حضور یابد!

گفته می‌شود ریشه عدم پرداخت بدهی‌های انباشته شده نفت مسجدسلیمان مربوط به اختلاف نظرات داخلی می‌شود که تمایلی به حضور علی اصغر کلانتری بر روی نیمکت نفت ندارند و با ایجاد این شرایط قصد دارند تا مربی باتجربه و کهنه‌کار شیرازی یا از سمت خود استعفاء دهد و یا از کار برکنار شود.