۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
صحنه‌ها واضح نیست اما نفتی‌ها اعتقاد به پنالتی دارند؛

اعتراض مسجدسلیمانی‌ها به چهار صحنه داوری

باشگاه نفت مسجدسلیمان به چهار صحنه داوری بازی با شهرداری نوشهر معترض شد.
کد خبر: ۱۲۹۱۹۳

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ تیم نفت مسجدسلیمان با وجود پنجره نقل و انتقالاتی بسته، عدم صدور مجوز بازی بازیکنان جدید، بدون بازیکن ذخیره و شکست با نتیجه دو بر صفر در هفته دوم رقابت‌های لیگ آزادگان بازی جسورانه و قابل قبولی را برابر شهرداری نوشهر به نمایش گذاشت به طوری که پس از بازی بازیکنان و اعضای کادر نفت مورد تحسین عوامل تیم میزبان نیز قرار گرفتند.
 
نفتی‌ها در جریان این مسابقه روی چهار صحنه اعتراض داشتند و معتقد بودند که دستکم داور بازی باید سه پنالتی برای این تیم اعلام می‌کرد اعتراضی که به نشست خبری پس از بازی نیز کشیده شد و علی‌اصغر کلانتری سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان نسبت به عملکرد ضعیف داور وسط  انتقاد و اعتراض شدیدی داشت.
 
باشگاه نفت مسجدسلیمان که روزهای خوبی را سپری و تجربه نمی‌کند پس از شکست خارج از خانه برابر حریف مازندرانی خود، چهار صحنه از مسابقه هفته دوم برابر شهرداری نوشهر که معتقدند داور باید در این صحنه‌ها به سود این تیم اعلام خطای پنالتی می‌کرد را منتشر کرد.
 
 
در راستای بررسی کارشناسانه؛ صحنه‌های مورد اعتراض باشگاه نفت را در اختیار علی میرزابیگی، محمدرضا اکبریان و تورج حق‌وردی سه کارشناس داوری کشور قرار دادیم که هر سه کارشناس روی این صحنه‌ها متفق القول نظرات مشترکی داشتند.
 
هر سه کارشناس در صحنه نخست نظر کمک داور دوم مبنی بر اعلام خطای آفساید را مردود دانسته  و اظهار داشتند داور باید به سود تیم نفت پشت محوطه اعلام خطا می‌کرد و بازیکن خاطی را نیز با کارت زرد جریمه می‌کرد.
 
در ارتباط با سه صحنه دیگر هر سه کارشناس با اعلام اینکه کیفیت تصاویر واضح نیست نظری روی آنها ندادند و با استناد به نزدیکی و اشراف کامل داور به صحنه‌ها؛ تصمیمات وی را تایید کردند.
 
با این وجود مسجدسلیمانی‌ها نظر دیگری روی سه صحنه دارند و معتقدند باید در هر یک از سه صحنه‌ بایستی خطای پنالتی اعلام می‌شد.