۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳
عجیب‌ترین نیمکت ذخیره فوتبال ایران؛

بدون سرمربی و مربی؛ بازیکن مصدوم ذخیره شد اما اجازه بازی ندارد!

تیم شهرداری آستارا با شرایطی کاملا عجیب در آبادان حضور یافته است.
کد خبر: ۱۲۹۲۸۱

بدون سرمربی و مربی؛ بازیکن مصدوم ذخیره شد اما اجازه بازی ندارد!

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ هفته سوم رقابت‌های لیگ آزادگان با برگزاری هر ۹ مسابقه در جریان است که در یکی از دیدارهای این هفته، تیم شهرداری آستارا از ساعت ۱۸:۴۵ در آبادان برابر تیم مدعی صنعت‌نفت صف آرایی کرده است.

شهرداری‌چی‌ها برای انجام بازی با تیم نفت با شرایط کاملا عجیب در آبادان حضور یافتند؛ پنجره نقل و انتقالاتی شهرداری آستارا به دلیل بدهی به فدراسیون فوتبال بسته است و آنها اجازه ثبت قرارداد و استفاده از بازیکنان جدید خود را ندارند عدم انجام تعهدات توسط مالک باشگاه و عدم توجه مسئولان شهری و ورزشی آستارا موجب شد تا یاشین سزاوار (سرمربی) و کادرش پیش از بازی با نفت آبادان از سمت خود استعفاء دهند.

آستارایی‌ها برای بازی با نفت آبادان بدون سرمربی و دستیارانش و با ۱۲ بازیکن به آبادان سفر کردند، یعنی آنها عملا یک بازیکن بر روی نیمکت ذخیره دارند، محمدجواد عباسی که هفته پیش در دیدار برابر سایپا تهران پس از برخورد با سیدجلال عبدی از ناحیه گونه دچار مصدومیت و شکستگی شد تنها بازیکن تعویضی شهرداری آستارا است که به دلیل مصدومیت به توصیه پزشکان اجازه حضور در زمین و بازی را ندارد!

هدایت نماینده آستارا در بازی امروز برعهده نوید حقیقت (مربی دروازه‌بانان) و صادق بابایی (مربی بدنساز) این تیم است و به غیر از این دو مربی، تدارکات و مدیر رسانه شهرداری‌چی‌ها بر روی نیمکت حضور دارند.

بدون سرمربی و مربی؛ بازیکن مصدوم ذخیره شد اما اجازه بازی ندارد!

ترند های روز