۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
سه امتیاز پر سر و صدا؛

سایپا با اشتباه داوری پیروز شد!

اشتباه تاثیرگذار داوری در دیدار برابر پالایش نفت بندرعباس و سایپا تهران توسط کارشناسان داوری تایید شد.
کد خبر: ۱۲۹۴۶۷

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ تیم سایپا تهران در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ آزادگان با نتیجه یک بر صفر برابر میزبان خود پالایش نفت بندرعباس پیروز شد تا با صعود دو پله‌ای نسبت به هفته قبل با مجموع ۷ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رقابت‌ها قرار بگیرد.

پیروزی اقتصادی و پر حرف و حدیث سایپا در شرایطی با تک گل علیرضا ملکی به دست آمد که تیم میزبان به صحنه گل و عملکرد کمک داور و در کل تیم داوری در قضاوت این صحنه معترض بود اعتقاد داشتند گل در وضعیت کاملا آفساید به ثمر رسیده است.

تک گلی که سه امتیاز را برای خودروسازان به ارمغان آورد و نگذاشت بین آنها با صدر جدول اختلاف ۸ امتیازی و با سایر مدعیانی چون صنعت نفت‌آبادان، پیکان و پارس جنوبی جم اختلاف سه امتیازی ایجاد شود.

برای بررسی کارشناسی بیشتر ویدئوی صحنه گل از دو زاویه مختلف در اختیار علی میرزابیگی یکی از کارشناسان داوری کشور قرار گرفت که وی پس از بازبینی صحنه به ثمر رسیدن این گل سه امتیازی را در شرایط کاملا آفساید تایید کرد.

شایان ذکر است؛ بر اساس نظریه و اذعان کارشناسان داوری کشور تیم سایپا در هفته دوم برابر شهرداری آستارا نیز از اشتباه داوری سود برد چرا که در آن مسابقه سیدجلال عبدی بایستی به دلیل خطای شدید و خطرناک با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج می‌شد اما داور چنین تصمیمی را اتخاذ نکرد تا خودروسازان ۱۱ نفره به کار خود ادامه دهند.

ترند های روز