۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
اتفاق عجیب در رای محرومیت عکاشه؛

کرمانی‌ها خبر داشتند؛ سازمان لیگ، آبادانی‌ها و بازیکن بی‌اطلاع بودند!

در ماجرای ابلاغ محرومیت ابوالفضل عکاشه اتفاق عجیب رخ داده است.
کد خبر: ۱۲۹۶۲۰

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ روز گذشته کمیته تعیین وضعیت از محرومیت ۴ ماهه ابوالفضل بابادی عکاشه مهاجم فصل پیش استقلال ملاثانی - مس کرمان و فعلی نفت آبادان به دلیل فسخ قرارداد غیرمجاز با باشگاه قبلی خود یعنی استقلال ملاثانی خبر داد و اعلام کرد که با توجه به محتویات پرونده و بررسی‌های بعمل آمده باشگاه مس کرمان هیچ نقشی در اغوای بازیکن خاطی نداشته و از این رو شکایت باشگاه خوزستانی علیه باشگاه مس کرمان را رد کرد.

پس از انتشار رای محرومیت عکاشه به مدت ۴ ماه از حضور در میادین فوتبال؛ در فضای مجازی و بدون اینکه باشگاه شاکی نسبت به این موضوع واکنشی نشان دهد، مطرح شد که باشگاه فجرسپاسی از باشگاه نفت آبادان به دلیل استفاده غیرمجاز از عکاشه نزد کمیته انضباطی شکایت کرده است.

این در حالی است که با توجه به نامه کمیته تعیین وضعیت که در تاریخ ۱۵ مهر به سازمان لیگ ارسال شده است، به نظر می‌رسد باشگاه نفت آبادان در ارتباط با استفاده از مهاجم محروم خود تخلفی انجام نداده چرا که اصلا این باشگاه متوجه محرومیت بازیکن خود نبوده است!

گویا کمیته تعیین وضعیت که در مورخ ۲۱ شهریور چنین حکمی را صادر می‌کند، بدون اینکه بازیکن و باشگاه نفت آبادان را از صدور چنین آرایی مطلع کند، رای صادره را تنها به هیئت فوتبال استان کرمان ابلاغ می‌نماید، این کمیته در تاریخ ۱۵ مهر با ارسال نامه به سازمان لیگ از مجری برگزاری مسابقات درخواست می‌کند که با توجه به عدم ابلاغ حکم محرومیت به بازیکن و باشگاه نفت آبادان رای را به هر دو طرف ابلاغ نمایند!

یعنی در واقع هر چند رای محرومیت عکاشه در ۲۱ شهریور صادر شده است اما به جز هیئت فوتبال استان کرمان، سازمان لیگ، بازیکن خاطی و باشگاه فعلی او از موضوع محرومیت مطلع نبودند و این موضوع دو روز پیش به اطلاع مجری برگزاری مسابقات، باشگاه نفت و عکاشه رسیده است.

با ابلاغ موضوع محرومیت مهاجم فعلی نفت آبادان در تاریخ مذکور به سازمان لیگ، بلافاصله کمیته مسابقات نام عکاشه را در لیست محرومان هفته ششم قرار داد و به نظر می‌رسد با توجه به اتفاقات پیش آمده قصوری متوجه سازمان لیگ، باشگاه نفت آبادان و بازیکن نباشد و شکایت علیه این باشگاه نیز مردود اعلام شود.

ترند های روز