۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲
تذکر جدی به بندری‌ها، تکرار شود محروم می‌شوید؛

محرومیت سامره، بیاتلو و هواداران آریو و شهرداری نوشهر

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در ارتباط با پرونده مطروحه سه مسابقه لیگ دسته اول را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۹۷۶۵

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ در جدیدترین آرای انضباطی صادره از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال علی سامره سرمربی مس کرمان، وحید بیاتلو سرمربی آریو اسلامشهر و هواداران دو تیم آریو اسلامشهر و شهرداری نوشهر به دلیل تخلفات انجام داده محروم شدند.

همچنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به باشگاه پالایش نفت بندرعباس به دلیل تخلفات هوادارانش تذکر جدی داد، این کمیته اعلام کرد در صورت تکرار تخلفات از سوی تماشاگران تنبیهات شدیدتر و محرومیت برای این باشگاه اعمل خواهد شد.

آرای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

*بازی بعثت کرمانشاه - مس کرمان

تیم بعثت کرمانشاه به دلیل سوء رفتار تیمی، اعتراض کادر و بازیکنان به داور ورود یکی از تماشاگران شرح مندرج در گزارش به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

فرهاد قلی‌زاده مربی تیم بعثت کرمانشاه به دلیل رفتار غیرورزشی توبیخ کتبی شد.

علی سامره سرمربی تیم مس کرمان به دلیل بدرفتاری با داور چهارم و سایر مقامات رسمی و نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی در کنفرانس خبری بعد از مسابقه به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود که یک جلسه آن به مدت ۶ ماه تعلیق می‌گردد و پرداخت ۵۱ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

تیم مس کرمان به دلیل سوء رفتار تیمی ورود کادرفنی و بازیکنان ذخیره به زمین مسابقه در جهت اعتراض به داور باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

*بازی شهرداری نوشهر - آریو اسلامشهر
تیم شهرداری نوشهر به دلیل تخلفات تماشاگران نسبت به مربی تیم مقابل و فحاشی و پرتاب بطری آب به سوی هواداران تیم مقابل و استفاده از مواد دودزا یک جلسه از همراهی تماشاگرانش محروم بوده و باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

تیم آریو سامشهر به دلیل تخلفات تماشاگران فحاشی به تیم مقابل و داور و پرتاب بطری آب و سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۷ اخطار یک جلسه از همراهی تماشاگرانش محروم بوده و باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

وحید بیاتلو سرمربی تیم آریو اسلامشهر به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه یک جلسه از همراهی تیم خود که به مدت ۶ ماه تعلیق می‌گردد، محروم بوده و به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

*بازی پالایش نفت بندرعباس - صنعت‌نفت آبادان
تیم پالایش نفت بندرعباس به دلیل تخلفات تماشاگران منتسب و فحاشی به داور پرتاب بطری آب و استفاده از لیزر به پرداخت ۱۱۰ میلیون تومان جریمه محکوم شد، همچنین در صورت تکرار تخلفات در مسابقات بعدی از سوی تماشاگران این تیم تنبیهات شدیدتر برابر مقررات انضباطی اعمال خواهد شد.

با محرومیت هواداران دو تیم آریو اسلامشهر و شهرداری نوشهر؛ دیدار فردای دو تیم آریو و نیروی زمینی تهران در چارچوب هفته هفتم و همچنین مسابقه دو تیم شهرداری نوشهر و صنعت‌نفت آبادان در چارچوب هفته هشتم لیگ دسته اول بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

ترند های روز