۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
هواداران صاحبان اصلی و قابل احترامِ تیم نفت و گاز گچساران هستند

یزدی: موقعیت های فراوانی مقابل داماش را از دست دادیم

کد خبر: ۱۲۹۸۱۰

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ داریوش یزدی سرمربی تیم نفت و گاز گچساران پس از تساوی مقابل داماش گیلان در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار فوتبال آزادگان گفت: به هدف کسب سه امتیاز به مصاف داماش رفتیم. متاسفانه روی اشتباه فردی به حریف موقعیت دادیم و تنبیه شدیم. در ادامه برای جبران همه کار کردیم، به گل رسیدیم و ۶ الی ۷ موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم. اگر کمی دقت میکردیم و توپ های ما به گل تبدیل میشد با اختلاف می‌توانستیم حریف را شکست دهیم. امروز ثابت کردیم تیمی خوب و قابل احترام هستیم و اگر مشکلات حل شود حرف های زیادی برای گفتن داریم.

داریوش یزدی در ادامه در خصوص حواشی ایجاد شده در فضای مجازی پس از دیدار مقابل داماش گفت: متاسفانه برخی ها به دنبال کینه ورزی هستند و مطالبی خلاف واقع منتشر میکنند. از نظر من هواداران نفت و گاز گچساران صاحبان اصلی و قابل احترام این باشگاه هستند و هیچکس حق ندارند به آنها حرفی بزند.

وی در ادامه افزود: مشکلات همچنان وجود دارد، تمام این مسائل درون خانوادگی است و مدیران باشگاه در تلاشند مشکلات را برطرف کنند. وجود برخی کاستی ها دلیل نمیشود که کسی بخواهد به مدیران باشگاه و جایگاهشان کوچکترین بی احترامی کند و مطمئن باشید اگر روزی چنین چیزی را ببینم به بدترین شکل ممکن با خاطیان برخورد میکنم.

یزدی در خصوص دیدار هفته آینده مقابل پارس جنوبی جم گفت: از امروز برای بازی با تیم خوب پارس جنوبی برنامه ریزی میکنیم. تمرینات لازم را طراحی و اجرا میکنیم تا در روز مسابقه با نمایشی تماشاگر پسند دست پر از جم برگردیم و دل هواداران نفت و گاز را شاد کنیم.

ترند های روز