۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
اعلام زمان جدید بازی‌های هفته دوم و سوم دو تیم؛

بازی شناورسازی و شهرداری ماهشهر لغو شد

مسابقه دو تیم شناورسازی قشم و شهرداری ماهشهر از چارچوب هفته دوم لیگ دسته دوم کشور لغو شد.
کد خبر: ۱۲۹۸۱۱

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ حکم کمیته انضباطی در ارتباط با پرونده تخلف صورت گرفته در یکی از بازی‌های مرحله نخست جام حذفی بین دو تیم امید نیشابور و نخل بم صادر شد که بر اساس رای صادره تیم نخل بم برنده این مسابقه اعلام و به مرحله دوم رقابت‌ها صعود کرد.

عدم صدور حکم در زمان مقتضی منجر شده بود تا یکی از بازی‌های مرحله دوم جام حذفی که قرار بود بین دو تیم شناورسازی قشم و برنده بازی امید نیشابور و نخل بم برگزار شود تا تعیین تکلیف پرونده به تعویق بیفتد، اکنون با صدور رای انضباطی و مشخص شدن تیم صعود کننده سازمان لیگ برنامه جدید مسابقه معوقه مرحله دوم جام حذفی را اعلام کرد.

بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ در راستای برگزاری بازی معوقه جام حذفی کشور، دیدار هفته دوم شناورسازی قشم برابر شهرداری ماهشهر که قرار بود روز سه‌شنبه ۳۰ مهر به میزبانی استان هرمزگان برگزار گردد لغو و به روز پنج‌شنبه ۱۰ آبان موکول شد.

همچنین بازی‌های هفته سوم شناورسازی و شهرداری ماهشهر که قرار بود روز‌ دوشنبه ۷ آبان برگزار گردد به ترتیب به روزهای شنبه و چهارشنبه ۵ و ۱۶ آبان انتقال یافت.

دیدار دو تیم شناورسازی قشم و فولاد هرمزگان در چارچوب هفته سوم لیگ دو روز شنبه ۵ آبان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس و دیدار شهرداری ماهشهر و شهدای بابلسر از هفته سوم رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۶ آبان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.

ترند های روز