۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
تداوم درخشش گلر شمالی در دیار کریمان؛

قویدل، عقاب گران‌بها در سرزمین مس و فیروزه!

دروازه‌بان مس شهربابک با عملکرد فوق العاده‌ای که طی چهار فصل اخیر داشته به عقاب گران‌بهای این تیم تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۲۹۸۴۱

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ هفته هفتم لیگ دسته اول ایران هفته گذشته برگزار شد که در یکی از دیدارهای مهم این هفته دو تیم همنام مس کرمان و شهربابک در دربی استان کرمان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

مس شهربابک هر چند به یک امتیاز دربی کرمان رضایت داد اما با همین تک امتیاز به روند ۴ هفته شکست ناپذیری و برتری خود در خط دفاعی تداوم بخشید و مهم‌تر از همه به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به آریو اسلامشهر رتبه دوم جدول را از آن خود کرد، با وجود اینکه فوتبال کاری تیمی و نتایج درخشان در آن مرهون تلاش‌های همه اعضای یک تیم است اما جدا از تلاش تمامی بازیکنان مس، شهربابکی‌ها ثبت چنین آمار و ارقام در خط دفاعی، تداوم حضور در جمع مدعیان و کسب رتبه دوم جدول را مدیون درخشش دروازه‌بان گیلانی خود هستند که بارها و بارها توانست با واکنش‌های فوق العاده خود مانع گلزنی مهاجمان میزبان و طلسم شکنی کرمانی‌ها در امر گلزنی شود.

 

قویدل، عقاب گران‌بها در سرزمین مس و فیروزه!

 

او علاوه بر درخشش در بازی برابر مس کرمان در ۶ مسابقه قبلی مس شهربابک نیز عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای در اسکواد این تیم داشته به طوری که با دریافت تنها ۲ گل و ثبت ۵ کلین‌شیت، تیم و خودش را در جمع ترین‌های لیگ یک قرار داده است. مس شهربابک با دریافت ۲ گل عنوان برترین خط دفاعی و خود قویدل نیز با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در ۵ مسابقه عنوان برترین دروازه‌بان لیگ یک تا پایان هفته هفتم را به خود اختصاص داده‌اند.

 

قویدل چهارمین فصل از حضور خود در فوتبال کرمان را تجربه می‌کند که هر چهار فصل فوتبالی به لحاظ فنی و آماری برای دروازه‌بان شمالی بسیار مطلوب سپری شده است، او دو فصل پیراهن آرمان‌گهر را بر تن کرد که در نخستین سال با انجام ۹ بازی، ۸ کلین‌شیت را ثبت کرد که همان سال تیم سیرجانی در پایان فصل رتبه چهارم جدول را بدست آورد، در سال دوم که سال سختی به لحاظ امکاناتی و حمایت مالی از سوی شرکت آرمان‌گهر برای نماینده سیرجان بود قویدل با انجام ۳۱ بازی ۷ کلین‌شیت را ثبت کرد اما با این وجود در بین ۶ دروازه‌بان برتر لیگ یک قرار گرفت.

 

قویدل، عقاب گران‌بها در سرزمین مس و فیروزه!

 

دروازه‌بان گیلانی فصل قبل راهی مس شهربابک شد و توانست در این تیم راندمان و آمار و ارقام سال‌های قبل خود در تیم آرمان‌گهر را بهبود بخشد به طوری که او توانست با انجام ۳۰ بازی تنها ۱۹ گل را دریافت کرده و ۱۴ کلین‌شیت را به نام خود ثبت کند.

 

درخشش قویدل در دروازه مس موجب شد تا فکری در نخستین اقدام خود در نقل و انتقالات از مدیران باشگاه مس درخواست کند تا قرارداد وی تمدید شود، او در فصل جاری نیز تا پایان هفته هفتم توانسته همچون سال‌های قبل بدرخشد و شایستگی‌های خود را به اثبات برساند.

 

قویدل اکنون به عقاب گران‌بهای مسی‌ها تبدیل شده و بدون تردید تداوم عملکرد و آمار فنی او موجب خواهد شد تا در فصل نقل و انتقالات تیم‌های زیادی چه در سطح اول فوتبال کشور و چه در لیگ دسته اول خواهان جذب وی باشند.

ترند های روز