۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶
سرنوشت بازیکنان چه می‌شود؟

شهرراز شفاهی از لیگ انصراف داد؛ فردا نامه می‌زنیم!

کد خبر: ۱۲۹۸۷۴

یه گزارش"فوتبال آزادگان"؛ باشگاه شهرراز شیراز اعلام کرد؛ به دلیل رفتارهای تبعیض آمیز و عدم حمایت مسئولان استانی، از ادامه حضور در لیگ دسته اول کشور انصراف داد.

مالک باشگاه شیرازی در گفتگو با رسانه این باشگاه از عدم حمایت‌های مسئولان استانی و بابت اقدام تبعیض آمیز شورای شهر شیراز که برای باشگاه فجرسپاسی کمک ۷ میلیاردی و برای باشگاه وی مبلغ ۲ میلیارد به عنوان کمک تصویب کرده، گلایه کرده است.

ماحصل گفتگوی مالک باشگاه شهرراز را در زیر می‌خوانید:

*چه موانعی به جهت ادامه راه برای شما و مجموعه وجود دارد؟
ابتدا از تمامی هواداران به جهت حمایت از باشگاه شهر راز در طول این مدت متشکریم؛ ما مسیر بسیار سخت و طاقت فرسایی را در طول یک فصل و نیم گذشته، طی کردیم هیچ فردی در استان حاضر نشد از باشگاه حمایت کند و ما نه تنها در مباحث مالی بلکه در مواردی مثل تهیه زمین چمن و سفرها دارای مشکل بودیم جالب اینجاست که تا به این لحظه هیچکس از استان بانی حل کردن این مشکلات نشده است. ما صادقانه وارد فوتبال شدیم و اگر هم هزینه‌‌ای صورت گرفت بر اساس شایستگی و لیاقت مردم خوب استان فارس انجام شده؛ مردم این استان این حق را خواهند داشت که یک تیم لیگ برتری و صاحب سبک در فوتبال کشور داشته باشند اما هیچ کس در استان فارس خواسته‌شان را ندارد و دنبال نمی‌کند.

*با این تفاسیر چه آینده‌ای در انتظار تیم شهرراز شیراز است؟
چیزی که مشخص است ما بدون وجود ابزارهای حمایتی نمی‌توانیم وارد رقابت با تیم‌های تا دندان مسلح لیگ یک بشویم‌ زمانی که شورای محترم شهر اقدام به حمایت از دو تیم شیرازی که هر دو در یک لیگ حاضر هستند می‌کند و به یکی از آنها مبلغ دو میلیارد و به دیگری مبلغ هفت میلیارد تومان تقبل می‌کند این که موضوع فوق تا چه حد در حوزه انصاف، مساوات و تعادل قرار می‌گیرد را بهتر است اهالی فوتبال و مردم استان قضاوت کنند.

رهنورد ادامه داد: به هر حال برای این که حسن نیت خودمان را به مردم استان ثابت کنیم حاضر هستیم تیم را در اختیار هر فرد، گروه، نهاد و گروه صنعتی که توانایی تیم‌داری دارد بگذاریم تا مسیر رنگ نارنجی کماکان پایدار و ادامه‌دار بماند و گزندی به آن وارد نشود؛ تیم کنونی ما تیمی جوان، با انگیزه و توانمند است که در صورت حمایت به سادگی می‌تواند یاد رنگ نارنجی را یک بار دیگر در دل هواداران زنده کند.

*حرف پایانی
همانطور که گفتم تیم از همین حالا آماده واگذاری است، در غیر این‌صورت قصدی برای ادامه رقابت‌ها نداریم و از ادامه بازی‌ها انصراف می‌دهیم؛ از تمامی عزیزانی که در این مسیر ما را یاری کردند متشکریم و از آنها حلالیت می‌طلبیم.

هر چند به نظر می‌رسد صحبت‌های مالک باشگاه شهرراز جنبه تهدید مسئولان استانی را داشته باشد اما گویا تصمیم وی مبنی بر انصراف از ادامه لیگ جدی است و این موضوع ظهر فردا به صورت کتبی و با ارسال نامه‌ای به اطلاع فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ رسانده خواهد شد.

با انصراف تیم شهرراز در این مقطع که فصل نقل و انتقالات لیگ یک به پایان رسیده و زمان نقل و انتقالات لیگ دو نیز سه روز دیگر به پایان خواهد رسید، مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار بازیکنان این تیم باشد.

ترند های روز