۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵

آنجفی: هدف آکادمی ایرالکو پشتوانه سازی برای فوتبال اراک است

دی اسپورت: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینوم اراک هدف این باشگاه از تشکیل آکادمی فوتبال را پشتوانه سازی برای آینده فوتبال استان دانست.  
کد خبر: ۳۷۰۰۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، مهندس آنجفی، در مراسم افتتاحیه آکادمی و کانون استعدادیابی فوتبال آلومینیوم گفت: نگاه این باشگاه نگاهی آینده محور است و امروز با هدف پشتوانه سازی برای آینده فوتبال استان و در راستای رسالتهای اجتماعی ایرالکو در شهر اراک، آکادمی فوتبال باشگاه آلومینیوم آغاز به کار کرد.

وی اعتماد خانواده ها به این باشگاه را قوت قلبی برای مجموعه تحت مدیریتش خواند و افزود: از اینکه خانواده ها به ما اعتماد کرده اند و فرزندانشان را برای پیشرفت در اختیار آکادمی ما قرار داده اند بسیار خوشحال کننده است و ما نیز تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا برای این عزیزان بستر مناسب پیشرفت در فوتبال کشور را فراهم کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم ادامه داد: مطمئنا با ایجاد فضایی سالم و حرفه ای، در آینده درخشش این عزیزان را در عرصه فوتبال استان و کشور شاهد خواهیم بود و استعدادهای فراوانی بدینوسیله به فوتبالمان معرفی خواهند شد.

مهندس آنجفی در ادامه از همکاری دو باشگاه اروپایی با باشگاه آلومینیوم در اجرای این طرح خبر داد و گفت: با دو باشگاه ورزشی مهم اروپا به همکاری و تبادل اطلاعات در این زمینه خواهیم پرداخت و ضمنا تلاش می کنیم با اعزام مربی از سوی آنها به ایران، گامی نیز در راستای دانش افزایی و بهره مندی مربیان فوتبال استان از آخرین روش های مربی گری فوتبال دنیا برخواهیم داشت.