۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۵
دکتر قربانی مالک باشگاه بادران:

ربیعی؛ کار نیمه تمام را تمام می کند

مالک باشگاه بادران در گفت و گو با خبرنگار ما از جدیت محمد ربیعی سرمربی این تیم برای تکمیل کارهای نیمه تمام سخن گفت.
کد خبر: ۳۷۱۳۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، دکتر قربانیان، مالک باشگاه بادران تهران که به تازگی به جرگه مدیریت در امر ورزش فوتبال روی آورده است در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت گفت: فوتبال یک ورزش با جاذبه های خاص خود می باشد و باشگاه بادران برای حضور پر قدرت در امر فوتبال از تمامی توان خود بهره خواهد گرفت.
وی در ادامه افزود: سال گذشته تا آخرین لحظات یکی از مدعیان اصلی برای حضور در لیگ دسته اول کشور بودیم که متاسفانه در آخرین لحظات این امر محقق نشد اما از آن جایی که با هدف و برنامه پا پیش گذاشته ایم  به دنبال اهداف بلند تری در فوتبال هستیم و در این راستا از هیچ گونه تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

 

مالک باشگاه بادران تهران در ادامه گفت:  خوشبختانه با توجه به مشاوران خوبی که در کنار باشگاه بادران قرار دارند و حضور یک مربی فهیم و کار بلد بنام محمد ربیعی شرایط به گونه ای رقم زده شده است که باشگاه بادران هر روز نسبت به روز قبل مصمم تر از گذشته حضوری پر قدرت در فوتبال داشته باشد و این قول را می دهم که در آینده ای نزدیک این باشگاه حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.


 دکتر قربانیان سپس با اشاره به این که در سال جاری این باشگاه با دو تیم در مسابقات باشگاهی کشور حضور خواهد داشت افزود: برای حضور در مسابقات لیگ باشگاه های کشور با دو تیم در لیگ های دسته اول و دوم حضور خواهیم داشت و شک نداشته باشید با برنامه ریزی بهتری در این رقابت ها خواهیم بود.

 

مالک باشگاه بادران در ادامه افزود: البته مهم ترین هدف ما در فوتبال و حضور در مسابقات باشگاه های کشور، تنها هزینه کردن نیست بلکه با هدف  راه اندازی آکادمی فوتبال و پرورش بازیکنان مستعد و بهره گیری از توان بازیکنان پرورش یافته از باشگاه ادامه خواهیم داد و در این راستا از تمامی امکانات استفاده خواهیم کرد.
وی در ادامه افزود: محمد ربیعی که یکی از مربیان خوب کشور و از کارنامه خوبی برخوردار است قرار بر این بود که هدایت تیم لیگ دسته اول ما را برعهده داشته باشد ولی ایشان از آن جایی که دوست دارد کارهای نیمه تمام را به پایان برساند پیشنها د داد که در لیگ دسته دوم به عنوان مربی حضور داشته باشد و هم چنین در آکادمی فوتبال نظارت نماید تا کارهای نیمه تمام سال قبل را به پایان برساند که ما هم با این پیشنهاد موافقت کردیم و امیدواریم با حضور این مربی کاربلد و بدون حاشیه به اهداف خود در این قسمت دست یابیم.

 

دکتر قربانیان در ادامه و در پاسخ به این سوال خبرنگار دی اسپورت که با توجه به حضور ربیعی به عنوان سرمربی در لیگ دسته دوم، با کدام مربی برای حضور در لیگ دسته اول توافق صورت گرفته است، گفت: در حال حاضر این موضوع تحت بررسی است و قرار بر این شده که با مشورت با مشاوران باشگاه و هم چنین نظر خود آقای ربیعی که شک نداریم دلسوانه پیگیر موفقیت بادران است، سرمربی جدید را معرفی نماییم.


مالک باشگاه بادران در ادامه  پایان سخنان خود گفت: حضور ما در فوتبال بر اثر یک اتفاق نبوده و با هدف و برنامه ریزی شده بوده است و نمی خواهیم عجولانه در خصوص این ورزش زیبا و پرطرفدار تصمیم گیری نماییم و توقع داریم رسانه ها به عنوان زبان گویای جامعه ما را در این راستا یاری نمایند.