۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۳
به همت هیات تیراندازی استان بوشهر؛

مسابقه تیراندازی اهداف ثابت به مناسبت ماه رمضان برگزار شد+تصاویر

مسابقه تیراندازی اهداف ثابت به مناسبت ماه رمضان برگزار شد
کد خبر: ۳۷۲۴۷

به گزارش خبرگزاري " دي اسپورت " ، به مناسبت ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقه تیراندازی اهداف ثابت بانوان و آقایان در هیات تیراندازی استان بوشهر برگزار شد که در این مسابقه بهزاد آلتوان و  فاطمه کرم زاده مقام  و  محمد تاج دینی در رشته تفنگ و سارا علیزاده به ترتیب در تپانچه مقام اول را کسب کردند.

به نقل از روابط عمومی هیئت تیراندازی استان بوشهر، به مناسبت ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقه تیراندازی در رشته اهداف ثابت تفنگ بادی ۱۰ متر و تپانچه بادی ۱۰ متر روز جمعه 28 خردادماه در هیئت تیراندازی استان بوشهر برگزار شد.

 

در این دوره ۲۵ نفر شرکت کردند که در بخش تفنگ بادی ۱۰ متر آقایان بهزاد آلتوان با562 امتیاز، رسول غنفری با 551 امتیازو حمید ظروفچیان با 542 امتیاز مقام‌های اول تا سوم و در بخش بانوان فاطمه کرمزاده با389 امتیاز، زینب معماری با 370 امتیاز و سارا محمدی با 351 امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

در رشته تپانچه آقایان، محمد تاج دینی با 537 امتیازمقام اول، سید احمد بلادی با 530 امتیاز مقام دوم و رضا بردستانی با 516 امتیاز مقام سوم  را کسب کردند و در بخش بانوان نیز سارا علیزاده با 363 امتیاز مقام اول، نوشین پی‌خسته با 355 امتیازمقام دوم و سیده فاطمه حسینی با 346 امتیاز مقام سوم را به دست آوردند.

 

در پایان این مسابقات به نفرات برتر از سوی هیئت تیراندازی استان بوشهر جوایز نفیسی اهدا شد.