۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

پکرمن: فوتبال بهتری نسبت به پرو ارائه کردیم

دی اسپورت:سرمربی کلمبیا پس از پیروزی تیمش مقابل پرو تاکید کرد تیمش بسیار برتر از حریف بوده است.
کد خبر: ۳۷۲۷۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":سرمربی کلمبیا پس از پیروزی تیمش مقابل پرو تاکید کرد تیمش بسیار برتر از حریف بوده است.
 به نقل از آس، کلمبیا امروز صبح در کوپا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آمه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریکا در ضربات پنا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌لتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرو را چهار بر دو شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.
 
خوسه پکرمن پس از بازی گفت: شکی نداشتم که بازی را می‌بریم. از حریف کاملا برتر بودیم و فکر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم شایسته پیروزی در ضربات پنا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌لتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم بودیم. همیشه می‌خواهیم پیشرفت کنیم و آن را به عنوان یک هدف برگزیدیم. همچنین به دنبال پیروزی در بازی‌ها هستیم.
 
سرمربی کلمبیا در ادامه افزود: حریف کار را برای ما سخت کرده بود. باید در این شرایط قرار بگیریم تا بهتر شویم و رشد کنیم. باید در نیمه اول گلزنی می‌کردیم تا می‌توانستیم روند بازی را عوض کنیم.
 
کلمبیا در مرحله بعد با برنده دیدار مکزیک و شیلی بازی می‌کند. پکرمن در این‌باره هم اظهار کرد: اکنون به انتخاب حریف فکر نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم. این دو تیم با توجه به عملکردی که داشتند، به این مرحله رسیدند. هر دو می‌توانند حریف خیلی سخت باشند. شکی ندارم.


ترند های روز