۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳
سرمربی راه آهن در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

جهانبخش جعفری: درب باشگاه راه آهن بر روی بازیکنان با استعداد باز است

دی اسپورت: سرمربی تیم فوتبال راه آهن می گوید درب باشگاه بر روی جوانان با استعداد باز خواهد بود.
کد خبر: ۳۷۳۹۰

جهانبخش جعفری در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص حضورش در تیم راه آهن بیان نمود: مسئولان باشگاه راه آهن با من تماسی داشتند و پس برسی شرایط و رخصت گرفتن از پیشکسوتان و بزرگان باشگاه هدایت این تیم را بر عهده گرفتم.

وی با تشکر از آقایان کیانیان و رشیدی بیان نمود: از اینکه مسئولان باشگاه به من اعتماد کردند کمال تشکر و قدردانی دارم و امیدوارم بتوانم جواب اعتمادشان را بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با اشاره به اینکه راه آهن بیش از نیم قرن قدمت دارد، اذعان داشت: این باشگاه فوتبالیستهای زیادی چون پیوس ،لارودی ، وطن خواه ، مجتبی محرمی و .... را تربیت و به تیم ملی و جامعه فوتبال تحویل داده است، هدفمان کشف استعدادهای جدید خواهد بود و در این فصل بازیکنانی همانند برادران محمدی را معرفی خواهیم کرد.

 

جعفری با تاکید بر اینکه درب باشگاه روی بازیکنان با استعداد باز خواهد بود ،گفت: من خودم بچه جنوب شهر تهرانم و با تلاش و کوشش حقم را از این فوتبال گرفته ام و از همه بازیکنان بویژه بازیکنان جنوب شهری که توانایی حضور در راه آهن و لیگ یک را دارند می خواهیم در تست گیری ما شرکت نمایند.

 

پیشکسوت باشگاه راه آهن افزود: بازیکنانی که از فصل پیش با باشگاه قرارداد دارند را حفظ خواهیم کرد و تست گیری از بازیکنان زیر 23 سال از روز یکشنبه به مدت یک هفته در زمین ساها در اکباتان پیگیری خواهد شد.

 

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در پایان به خبرنگار دی اسپورت گفت: کار بسیار سختی در لیگ دسته اول آزدگان در پیش داریم ، از همین جا دست یاری به سوی بزرگان باشگاه دراز میکنم و از آنها می خواهم مرا یاری فرمایند تا حضوری قدرتمند در لیگ داشته باشیم.

 

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، جهانبخش جعفری سابقه بازی در تیم های پرسپولیس تهران، پاس تهران، برق شیراز و راه آهن را در کارنامه داشته و در کسوت مربی به عنوان سرمربی تیم های راهیان کرمانشاه، البدر بندر کنگ و نفت امیدیه فعالیت کرده است.



ترند های روز