۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

واکنش جالب گوتسه به انتقادها

دی اسپورت:ستاره تیم ملی فوتبال آلمان واکنش بسیار جالبی به انتقادهای زیادی که از او می شود داشت.
کد خبر: ۳۷۵۳۵

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":ستاره تیم ملی فوتبال آلمان واکنش بسیار جالبی به انتقادهای زیادی که از او می شود داشت.

به نقل از یورو اسپورت، تیم ملی فوتبال آلمان قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل را به دست آورد و یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در یورو 2016 به شمار می آید اما شاگردان یواخیم لوو در دو بازی نخست، خوب ظاهر نشدند و همین باعث شده تا انتقادها از بازیکنان این تیم زیاد باشد.

 

یکی از بازیکنانی که نتوانسته انتظارات را بر آورده کند و با انتقادهای زیادی مواجه شده است، ماریو گوتسه، زننده گلی پیروزی بخش ژرمن در فینال جام جهانی 2014 است. ستاره بایرن واکنش جالبی به انتقادات داشت و گفت: به سادگی هرچه تمام‌تر بگویم که چنین چیزهایی در فوتبال وجود دارند. منتقدان همه چیز را به شما نسبت می‌دهند. یک بازیکن حرفه‌ای همواره در چنین شرایطی قرار می گیرد و باید واکنش خوبی از خود نشان دهد.

 

این بازیکن 24 ساله درباره این سوال که چرا در بایرن، پپ گواردیولا به او اعتماد نکرد نیز پاسخ داد: به عنوان یک بازیکن حرفه ای باید نگاهی رو به جلو داشت نه عقب. الان تنها به دنبال قهرمانی در یورو 2016 هستم و بر این باور هستم که چنین توانی را هم داریم.

 

تیم ملی فوتبال آلمان از دو بازی خود تنها چهار امتیاز کسب کرده و به دنبال کسب پیروزی در دیدار سوم خود برابر ایرلند شمالی است.