۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

تیمی که پوگبا دوست دارد راهی آن شود

دی اسپورت:ستاره سرشناس تیم ملی فوتبال فرانسه دوست دارد راهی تیمی از اسپانیا شود و مدیر برنامه هایش نیز چنین موضوعی را تایید کرد.
کد خبر: ۳۷۵۳۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":ستاره سرشناس تیم ملی فوتبال فرانسه دوست دارد راهی تیمی از اسپانیا شود و مدیر برنامه هایش نیز چنین موضوعی را تایید کرد.

 به نقل از مارکا، پل پوگبا در چهار سال حضورش در یوونتوس خیره کننده ظاهر شده است و ثابت کرده که از بهترین بازیکنان جهان در پست خود است.

 

این بازیکن فرانسوی مورد توجه تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا قرار گرفته است. یکی از تیم‌هایی که سخت به دنبال جذب این بازیکن جوان است، رئال مادرید اسپانیاست که هدایت این تیم را زین الدین زیدان برعهده دارد. مینو رایولا، مدیر برنامه های پوگبا اعتراف کرد در حال مذاکره با رئال مادرید است و خود پوگبا هم دوست دارد پیراهن رئال را بر تن کند.

 

او در گفت و گویی که با مارکا داشت، در این مورد گفت: باید اعتراف کنم در حال مذاکره با باشگاه رئال مادرید هستیم اما هنوز همه چیز به صورت مقدماتی پیش می رود. خود پوگبا دوست دارد پیراهن رئال مادرید را بر تن کند و شاگرد زین الدین زیدان شود و این بهترین کمک را برای رئالی شدن او می کند.

 

رایولا درباره این سوال که آیا رقم فروش پوگبا 120 میلیون یورو است نیز اینگونه پاسخ داد: چه 120 باشد و چه 140، بدون شک پوگبا شایستگی آن را دارد.

 

پوگبا در حالی با پیشنهاد وسوسه انگیز رئال مادرید مواجه شده است که در رقابت های یورو 2016 نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و اعتراضات به این بازیکن زیاد شده است.