۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

حمودی قراردادش را با سپاهان فسخ کرد

دی اسپورت: مدافع تیم سپاهان اصفهان قراردادش را با این تیم فسخ کرد.
کد خبر: ۳۷۵۷۵

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"،علی حمودی که سال قبل خدمت سربازی اش را در سپاهان سپری کرد و به واسطه قراردادش با سپاهان باید به این تیم برمی گشت، قرارداد خود را فسخ کرد.
حمودی که از سوی باشگاه سپاهان در لیست مازاد قرار گرفته بود،‌امروز در جلسه ای با مسئولان سپاهان شرکت کرد و با توافق دوجانبه قراردادش را فسخ کرد.


هادی محبوبی، وکیل علی حمودی با اعلام این خبر به "ورزش سه" می گوید: ما یکی دو جلسه با مسئولان سپاهان برگزار کردیم و در نهایت امروز به صورت توافق حمودی قراردادش را فسخ کرد و رسما جدا شد.


او ادامه می دهد: حمودی یک سال و نیم در این تیم حضور داشت و دوران خوبی را گذراند. رابطه حمودی با هواداران سپاهان همواره خوب بوده و او دوست داشت در این تیم بماند اما شرایط مهیا نبود. خوشبختانه بدون هیچ مشکلی با اتفاقات خوب دوطرف از هم جدا شدند.


وکیل حمودی می افزاید: برای ما جالب بود که اصغر باقریان، مدیرعامل سپاهان در جلسه امروز حضور نداشت و طاهری و نیکفر از اعضای هیات مدیره حضور پیدا کردند. آقای جازان هم در جلسه بودند. جا دارد از این عزیزان و هواداران خوب سپاهان تشکر کنم. این هواداران همواره از علی حمودی حمایت کردند. آنها بدانند که حمودی دوست داشت بماند اما شرایط مهیا نشد.


وی در پایان با اشاره به آینده موکلش می گوید: چند پیشنهاد به علی حمودی رسیده بود. او به واسطه قرارداد با سپاهان با هیچ تیمی مذاکره نکرد اما حالا که بازیکن آزاد شده، با تیم های خواهانش وارد مذاکره می شود و بهترین تصمیم را می گیریم.