۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

نصیرزاده: آیین‌نامه نقل‌و انتقالات تصحیح شد

دی اسپورت:عضو کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: کمیته تدوین مقررات، آیین‌نامه نقل‌وانتقالات و همچنین آیین نامه شورای حل اختلاف را اصلاح کرده است.
کد خبر: ۳۷۷۶۸

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":عضو کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: کمیته تدوین مقررات، آیین‌نامه نقل‌وانتقالات و همچنین آیین نامه شورای حل اختلاف را اصلاح کرده است.

هوشنگ نصیرزاده درباره برکناری‌اش از ریاست کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: نظر مسئولان فدراسیون این بود که فرد دیگری ریاست این کمیته را بر عهده داشته باشد، با این حال من همچنان عضو کمیته هستم و به فعالیتم در این کمیته ادامه خواهم داد.

 

وی افزود: در کمیته تدوین مقررات هر کسی وظایف خودش را دارد و تداخلی در این زمینه وجود ندارد. ضمن اینکه با براتی همفکر هستم و می‌توانیم همکاری خوبی با هم داشته باشیم.

 

عضو کمیته تدوین مقررات درباره تصحیح آیین‌نامه‌ها توسط این کمیته خاطرنشان کرد: کمیته تدوین مقررات، آیین‌نامه نقل‌وانتقالات و همچنین آیین نامه شورای حل اختلاف را اصلاح کرده است.

 

نصیرزاده در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: درباره موضوع خرید امتیاز باشگاه نفت تهران توسط باشگاه ملوان هیچ اظهارنظری نکردم و نخواهم کرد و متاسفانه شاهد بودیم که درباره این موضوع یک مصاحبه خیالی نیز از من  منتشر کرده بودند.

 

 

منبع:میزان