۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

ورمزیار: پازل استقلال تکمیل نیست

 دی اسپورت: کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: کی‌روش باید بداند به بازیکنان باشگاهی نیاز دارد و نباید به دنبال دستور دادن به مربیان باشگاهی باشد.
کد خبر: ۳۸۰۷۲

به گزارش خبرگزاری"دی اسپورت"، صادق ورمزیار درباره خریدهای تیم فوتبال استقلال در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: تا الان بازیکنان خوبی به استقلال آمده‌اند اما پازل این تیم هنوز تکمیل نیست و علیرضا منصوریان باید بازیکنان جدیدی را در بعضی پست‌ها جذب کند.

وی افزود: سال گذشته استقلال در نتیجه‌گیری نسبتاً موفق بود، اما نتوانست بازی‌ها زیبایی انجام دهد و منصوریان باید این نقیصه را رفع کند تا هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اختلاف بین کارلوس کی‌روش و مربیان لیگ برتری تصریح کرد: این اتفاقات برای فوتبال ایران خوب نیست و باید جلوی آن گرفته شود. کی‌روش باید بداند به بازیکنان باشگاهی نیاز دارد و نباید به دنبال دستور دادن به مربیان باشگاهی باشد.

ورمزیار در پایان گفت: در تمام دنیا، باشگاه‌ها بازیکنانشان را در اختیار دارند و تنها چند روز پیش از بازی‌های ملی در اختیار تیم ملی قرار می‌دهند، کی‌روش اگر خواسته بیشتری دارد باید این کار را با تعامل انجام دهد.

 

 

منبع: میزان



ترند های روز