۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

ظریف: اولویت موفقیت در المپیک است

دی اسپورت:لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان در لیگ جهانی کم فروشی نکرده اند بلکه شرایط آنها از نظر روحی و جسمی مناسب نیست و نیاز به فرصت بیشتری برای اثبات توانایی های خود دارند.
کد خبر: ۳۸۴۶۵

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان در لیگ جهانی کم فروشی نکرده اند بلکه شرایط آنها از نظر روحی و جسمی مناسب نیست و نیاز به فرصت بیشتری برای اثبات توانایی های خود دارند.

 فرهاد ظریف در پایان دیدارهای ایران در هفته دوم لیگ جهانی اظهار داشت: در میان تیم های حاضر در سطح یک لیگ جهانی فقط چهار تیم ایران، لهستان، فرانسه و استرالیا به تازگی رقابت های انتخابی المپیک را پشت سر گذاشته اند. هیچکدام از حریفان ایران در دو هفته نخست مسابقات نیز در این رقابت ها حضور نداشتند و با آمادگی بیشتری لیگ جهانی را شروع کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ملی همان کسانی هستند که در رقابت های انتخابی المپیک به میدان رفتند و پس از آن به قاره های مختلف سفر کرده اند. سفر از توکیو به تهران، از تهران به ریو و از ریو به بلگراد بازیکنان را خسته کرده است و نباید انتظار داشت که بازیکنان در شرایط آمادگی پیش از رقابت های انتخابی المپیک باشند.

 

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: رائول لوزانو در لیگ جهانی ترکیب های متفاوتی به میدان فرستاده و به بازیکنان جوانی مانند محمدجواد معنوی نژاد و محمد فلاح نیز فرصت حضور در میدان داده است. وی به مصدومیت برخی بازیکنان ایران مانند شهرام محمودی، سید محمد موسوی، امیر غفور و فرهاد قائمی اشاره کرد و گفت: بازیکنان تیم ملی کم فروشی نکرده اند اما شرایط مناسب نبود و عوامل زیادی، باعث به وجود آمدن این نتایج برای تیم ملی شد.

 

ظریف درباره انتقادات مطرح شده درباره نتایج تیم ملی در لیگ جهانی گفت: تیم هایی مانند برزیل، صربستان و آمریکا سال های زیادی در لیگ جهانی به میدان رفته اند و مدال این مسابقات را نیز کسب کرده اند، بنابراین نباید این تیم ها را با ایران مقایسه کرد. باید به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فرصت بدهید تا خود را برای بازی های المپیک آماده کنند. امسال اولویت والیبال ایران موفقیت در المپیک است.

 

 

 

منبع:کاپ