۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

هفت ورزشکار نفت و گاز گچساران به تیم های ملی دعوت شدند

مسئول رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران گفت: هفت ورزشکار این شهرستان به تیم های ملی هندبال و واترپلو کشور دعوت شدند.
کد خبر: ۳۸۴۷۴

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت" امین دهقان مسول امور رسانه باشگاه نفت وگاز گچساران روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران  افزود:مهرداد صائب،محمد قاسمی،کیانوش پالاد و حسین صالحی از بازیکنان تیم هندبال نفت و گاز گچساران به اردو آماده سازی تیم ملی برای شرکت در بازی های تدارکاتی کشور قطر دعوت شدند.
وی با اشاره به درخشش تیم نفت و گاز گچساران و نایب قهرمانی در لیگ برتر هندبال کشور ابراز کرد: این بازیکنان ازجمله 23 ورزشکار دعوت شده به تیم ملی هندبال هستند.
دهقان اظهار کرد: پیمان اسدی، امیرمحمد پرهون و حسین خالدی تبار سه جوان ملی پوش تیم نفت و گاز نیز به دور جدید اردوهای تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی دعوت شدند.
وی همچنین از پیوستن سهیل صالحی بازیکن گچسارانی سابق تیم فوتبال نفت و گاز این شهرستان به تیم لیگ برتری تراکتورسازی خبر داد.
مسئول رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران در پایان  تصریح کرد:رضا قیالی و قائم اسلامی خواه دو بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از گزینه های نهایی برای جذب در تیم تازه لیگ یکی شده بادران هستند.