۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
رضا فرهمند:

ایرانجوان بوشهر به 3.5 میلیارد نیاز دارد

دی اسپورت: مدیرعامل ایرانجوان بوشهر گفت: برای فصل جاری به مبلغ 3.5 میلیارد تومان نیاز داریم که در صورت تأمین این مبلغ می‌توانیم حضوری قوی در لیگ دسته یک کشور داشته باشیم و مدعی صعود به لیگ برتر باشیم.
کد خبر: ۳۸۶۴۴

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، رضا فرهمند ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر با قدردانی از اعضای شورا اظهار داشت: در فصل قبل کمک 200 میلیونی شورا و شهرداری تیم را از بحران نجات داد همچنین در فصل قبل‌تر نیز کمک شورا در بازی آخر بسیار تأثیرگذار بود همچنین استانداری نیز کمک‌های خوبی به ما داشت که از آنها قدردانی می‌کنیم.

فرهمند در ادامه گفت: تیم ایرانجوان بوشهر با وجود همه مشکلات طی هفت سال گذشته در لیگ دسته یک کشور حضورداشته است اما برای فصل جاری با توجه به اینکه چهل روز بیشتر تا شروع بازی‌ها باقی نمانده درخواست داریم شورا و شهرداری ما را در این فصل یازی کنند.

مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر در ادامه افزود: برای فصل جاری به مبلغ 3.5  میلیارد تومان نیاز داریم که در صورت تأمین این مبلغ می‌توانیم حضوری قوی در لیگ دسته یک کشور داشته باشیم و مدعی صعود به لیگ برتر باشیم.

وی بیان کرد: باشگاه ایرانجوان با قدمت هفتادساله دارای املاک و سرمایه‌هایی است که ارزش آن به 50 میلیارد تومان نیز می‌رسد اما تاکنون این  املاک و سرمایه‌ها به بالفعل تبدیل نشده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: به همه استانداران و مسؤولان برای حمایت از ورزش استان دستور داده‌شده اما این امر محقق نشده است.

نصرالله اسدی بیان کرد: من بارها پیشنهاد دادم برای حمایت از ورزش استان یک حساب مشترک زیر نظر مدیر ارشد استان باز شود و تمام کمک‌های ادارات و دستگاه‌ها به این حساب واریز شود و با تجمیع کمک‌ها از محل این حساب به تیم‌های استان کمک شود اما نمی‌دانم این پیشنهاد چه مشکلی دارد که تاکنون عملی نشده است.

 غلامرضا قادریان عضو دیگر شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: من با تیم‌داری شهرداری مخالف بودم اما بالاخره این اتفاق افتاد و شهرداری تیم‌داری کرد اما باید راهکاری پیدا شود که به هر دو تیم شاهین و ایرانجوان کمک شود.

وی خواستار رایزنی با ادارات و دستگاه‌های اقتصادی استان در جهت حمایت از ورزش استان شد.

 

 

منبع: فارس