۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
اختصاصی با سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان

بختیاری زاده: 50 درصد اسکلت سال قبل را حفظ خواهیم کرد

در گفتگویی اختصاصی با سهراب بختیاری زاده بازیکن اسبق تیمهای ملی کشورمان و باشگاه استقلال تهران و سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نظرات او را در خصوص حضورش در عرصه مربیگری جویاشدیدم.
کد خبر: ۳۹۰۳۳

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، در گفتگویی اختصاصی با سهراب بختیاری زاده بازیکن اسبق تیمهای ملی کشورمان و باشگاه استقلال تهران و سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نظرات او را در خصوص حضورش در عرصه مربیگری جویاشدیدم.

 

بختیاری زاده در خصوص هدایت تیم نفت مسجد سلیمان در فصل جدید لیگ دسته اول کشور اظهار داشت: نفت مسجد سلیمان تیم استانم است و دوست دارم تجربه ام را در اختیار این تیم و جوانان خوب این شهر بگذارم و امیدواریم که تیم خوبی را برای فصل جدید آماده کنیم.

 

وی در خصوص شروع تمرینات  تیم نفت هم گفت: ما تمرینات را از فردا شروع خواهیم کرد و یک هفته تمرین می کنیم و سپس به اردو خواهیم رفت.

 

بختیاری زاده در خصوص جذب بازیکنان جدید هم افزود: ما 50 درصد از اسکلت سال قبل را حفظ  خواهیم کرد و اولویت مان برای جذب بازیکن هم بچه های خود خوزستان خواهد بود ولی هر پستی که احساس کنیم بازیکن مورد نظرمان در استان نیست از بیرون جذب خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

گفتگو : محمدرضا زائری

 

 

 

 

 

 

 



ترند های روز