۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲

پریرا ؛ غیر مازاد اما اضافی !

دی اسپورت: با اینکه نام لوسیانو پریرا در لیست مازاد سپاهان قرار نداشت اما این بازیکن جایی در برنامه‌های عبدالله ویسی ندارد.
کد خبر: ۳۹۰۸۵

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، و به تقل از  ایمنا، پدرو انریکه اولیویرا، لی اولیویرا و سیدینیو سه بازیکن برزیلی و جدید سپاهان هستند که قرار است هفته آینده قرارداد خود را با تیم اصفهانی ثبت کنند. از آنجا که موسی کولیبالی هم قبلاً این کار را در هیئت فوتبال اصفهان انجام داده است سهمیه بازیکنان خارجی سپاهان به این ترتیب تکمیل می‌شود و دیگر جایی برای خارجی‌های فصل گذشته این تیم باقی نمی‌ماند.


با این اوصاف، باید جدایی فوزیل موسایف، لئوناردو پادوانی و لوسیانو پریرا را از سپاهان قطعی دانست. فرق سومی با 2 نفر دیگر در این است که نام او در ابتدا در لیست مازاد سپاهان قرار نداشت یعنی برخلاف موسایف و پادوانی که باشگاه سه هفته پیش رسماً عدم نیاز به آنها را اعلام کرد به نظر می‌رسید که شیمبا به همکاری خود با سپاهان ادامه خواهد داد اما خیلی زود مشخص شد که این مهاجم 32 ساله برزیلی هم جایی در برنامه‌های عبدالله ویسی ندارد.


این در حالی است که از قرارداد پریرا با سپاهان هنوز یک فصل دیگر باقی است و از ذوب‌آهن اصفهان و گسترش فولاد تبریز به عنوان مقاصد احتمالی او نام برده می‌شود.

 



ترند های روز