۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

تفاوت فرانسه با انگلیس از دید پاتریس اورا

دی اسپورت:ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه از دلیل اصلی نمایش خیره کننده برابر ایسلند و تفاوت تیمشان با انگلیس سخن به میان آورد.
کد خبر: ۳۹۲۹۴

به گزارش خبرگزاری"دی اسپورت":ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه از دلیل اصلی نمایش خیره کننده برابر ایسلند و تفاوت تیمشان با انگلیس سخن به میان آورد.

 به نقل از رویترز، تیم ملی فوتبال ایسلند با وجود این‌که در مرحله یک هشتم نهایی برابر تیم پرستاره انگلیس به پیروزی رسیده بود اما برابر فرانسه حرفی برای گفتن نداشت. این تیم با نتیجه پنج بر دو تن به شکست داد و از دور رقابت ها حذف شد.

 

پاتریس اورا، ستاره خروس ها از دلیل نمایش خوب فرانسه برابر ایسلند و شکست انگلیس برابر ایسلند سخن به میان آورد و گفت: دلیل این‌که چرا انگلیس پرستاره نتوانست ایسلند را شکست دهد و ما به راحتی پیروز شدیم، کاملا روشن است. انگلیسی ها بر این باور بودند که به راحتی ایسلند را شکست می دهند و به دور بعد راه پیدا می کنند ولی ما احترام زیادی به ایسلند گذاشیم و این اصلی‌ترین عامل این پیروزی پرگل بود.

 

او ادامه داد: برای رویارویی با ایسلند به نهایت آمادگی خود رسیدیم. به خوبی می دانستیم کار سختی پیش رو داریم. اصلا ایسلند را دست‌کم نگرفتیم و با نهایت تمرکز برابر این تیم به میدان رفتیم. خوشبختانه بازی خوب ما جواب داد و مقتدرانه به نیمه نهایی راه پیدا کردیم. اکنون باید در این مرحله به مصاف آلمان برویم. کار سختی پیش‌رو داریم. با این حال باید بگویم آماده این دیدار بزرگ هم هستیم.