۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
در گفتگو با دی اسپورت

سلمان بحرانی: امیدوارم توانسته باشم نظر کادر فنی را جلب کنم

سلمان بحرانی بازیکن سال گذشته ایرانجوان بوشهر با ارائه بازیهای قابل قبول در لیگ دسته اول کشور مان توانست نگاه ها را به سوی خود جلب کند 
کد خبر: ۳۹۳۳۲

ه گزارش خبرگزاری " دی اسپورت" ، سلمان بحرانی بازیکن سال گذشته ایرانجوان بوشهر با ارائه بازیهای قابل قبول در لیگ دسته اول کشور مان توانست نگاه ها را به سوی خود جلب کند بطوریکه قهرمان لیگ برتر را متقاعد به جذب وی و دیگر همشهری اش یعنی حسین بازیاری  کند تا جمع بوشهریهای حاضر در اردوی استقلال خوزستان به عدد سه برسد. خبرنگار ما در در گفتگوی اختصاصی با وی نظراتش را در خصوص حال و هوای اینروزهای استقلال خوزستان جویا شود.

 

بحرانی در خصوص اردوی اخیرقهرمان ایران در کرج گفت: اردوی خوبی پشت سر گذاشتیم و 15 روز در کرج به انجام کارهای بدنسازی و تاکتیکی پرداختیم که روزی سه جلسه تمرین کردیم و در این مدت هم سه بازی تدارکاتی برگزار کردیم و بعد ازاین اردو  برای استراحت چند روزه به بوشهر برگشتم و شنبه آینده هم از طریق اهواز عازم تهران خواهیم شد تا دو بازی دوستانه با راه آهن واحتمال زیاد تراکتورسازی برگزار کنیم.

 

بازیکن بوشهری استقلال خوزستان در خصوص آمادگی اش در طول اردوی اخیر هم گفت: خدا را شکر با تمرینات خوبی که انجام دادم از آمادگی بالایی برخوردار شدم و امیدوارم توانسته باشم نظر کادر فنی را جلب کنم .

 





وی در ادامه افزود: باشگاه استقلال خوزستان از امکانات سخت افزاری خوبی برخوردار و شرایط راضی کننده است و در این مدت فقط مشکل خوابگاه داشتیم که با صحبتهای انجام شده این مشکل هم حل خواهد شد.

 

سلمان بحرانی  در خصوص حضور دانیال ماهینی در این تیم هم افزود: حضور دانیال صد در صد در شرایط روحی و روانی ما تأثیر بسزایی داشته چون ایشان شناخت خوبی از شرایط دارد و اگر دانیال نبود شرایط برای ما سخت بود و حضور وی باعث دلگرمی است.

 

 

 

 

 

گفتگو: محمدرضا زائری