۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

سلیمانی:برای بازیهای آسیایی برنامه یکساله داریم

اردوی چهارم استعدادیابی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان دیروز به پایان رسید
کد خبر: ۳۹۳۳۳

به گزارش خبرگزاری " دی اسپورت " ، اردوی چهارم استعدادیابی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان دیروز به پایان رسید که در همین رابطه در گفتگوی اختصاصی با خانم فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی کشورمان نظرات وی را در خصوص این اردوها و برنامه های آینده تیم ملی جویا شدیم.

 

خانم سلیمانی در این خصوص به خبرنگار دی اسپورت گفت: این چهارمین اردوی تیم ملی بود که دیروز به پایان رسید و ما در هر اردو بین 20 تا 25 بازیکن را دعوت کردیم و نفرات مستعد را پس از انتخاب به تیم ملی اضافه می کنیم.

 

وی در ادامه افزود: حقیقت امر اینست که از مسابقات آسیایی که برگشتیم ، هدفگذاری ما بازیهای بعدی بود که بتوانیم تیم را تقویت کنیم و افراد مستعد را از بین بازیکنان دعوت شده انتخاب کنیم و از تمام لیگ ها بازیکن به ما معرفی شد که ما در این اردو 10 را انتخاب و به تیم ملی اضافه کردیم.

 

سرمربی تیم ملی در ادامه افزود: ما مبنا را متولدین سال 1370 به بالا گذاشتیم تا بتوانیم جوانگرایی کنیم و بازیکن در این سن خوشبختانه زیاد بود که همین امر کار ما را نیز سخت کرد.





 

خانم سلیمانی در خصوص سطح کیفی بازیکنان دعوت شده به اردو هم افزود: به صراحت نمیشود اظهار داشت که بازیکنان کاملاً خیلی خوب بودند چون به هرحال بین بازیکنان لیگ برتر با بازیکنان لیگ های یک و دو اختلاف وجود دارد.

 

وی در پایان و در خصوص برنامه آینده تیم ملی هم گفت: اردوی بعدی ما 19 تا 26 ماه جاری خواهد بود که ما در این اردو بدنسازی را در دستور کار قرار خواهیم گذاشت و در مهرماه دو بازی دوستانه با تیم ملی روسیه برگزار خواهیم کرد.ما برنامه یکساله داریم که هدفمان همان بازیهای آسیایی ترکمنستان است که در سال آینده برگزار خواهد شد و در طول این مدت اردوهای مختلفی و همچنین بازیهای دوستانه داخلی را برگزار خواهیم کرد. 

 

 

 

 

گفتگو : محمدرضا زائری