۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

شایعه جدایی ابراهیم‌زاده از مس

دی اسپورت: مدیر عامل باشگاه مس کرمان در رابطه با تداوم شایعات پیرامون سرمربی تیم فوتبال مس، آن را نشات گرفته از شیطنت‌های برخی در فصل نقل و انتقالات دانست.
کد خبر: ۳۹۳۵۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، و به نقل از سایت باشگاه مس کرمان، امجد مسعودزاده گفت: در حالی که هم مدیریت باشگاه مس و هم شخص آقای ابراهیم‌زاده به صراحت عنوان کرده‌اند که در این فصل با یکدیگر همکاری می‌کنند، برخی با مقاصد خاص دائما این شایعه را مطرح می‌کنند که آقای ابراهیم‌زاده از تیم مس جدا می‌شود که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و قویا تکذیب می‌شود.

مدیر عامل باشگاه مس می‌افزاید:این شایعه‌ها به واسطه فعالیت برخی در فصل نقل و انتقالات است و با طرح این موضوع و بیان آن به بازیکنان، درصدد هستند که برروی این بازار به سود خود تاثیر گذاری کنند اما آنچه که بازهم برروی آن تاکید می‌کنیم این نکته است که باشگاه مس و آقای ابراهیم‌زاده با یکدیگر قرارداد همکاری دارند و این فصل در کنار یکدیگر خواهند بود و باقی خبرها در این باره کذب محض می‌باشد.

 مسعودزاده با بیان اینکه تمامی عوامل باشگاه مس این روزها در حال مذاکره و جذب بازیکنان تیم هستند افزود: تمام تلاش ما این است که با توجه به امکانات بهترین مجموعه را برای تیم فوتبال مس تشکیل دهیم و در حال حاضر نیز با حضور آقای ابراهیم‌زاده و هماهنگی با ایشان، درصدد برنامه ریزی اردوی تیم می‌باشیم.