۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳

رویای بکام و همسرش برای حضور فرزندش در ویمبلدون

دی اسپورت: خانواده بکام رویای تنیسور شدن فرزندشان را دارند.
کد خبر: ۳۹۴۳۷

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"،دیوید بکام و همسرش ویکتوریا بکام امیدوار هستند پسرشان، رومئو بتواند روزی تبدیل به تنیسور بزرگی بشود.

جو جانسون مربی اختصاصی تنیس رومئو بکام معتقد است این پسر 13 ساله دیوید بکام استعداد زیادی در تنیس دارد و پدر مادرش امیدوار هسند او روزی تبدیل به ستاره ای بزرگ در جهان تنیس بشود.

حدود یک ماه پیش رومئو بکام برای ساعاتی با اندی ماری تنیسور شماره دو جهان به تمرین پرداخت. این تمرین که در حضور دیوید بکام انجام و  در لندن و زمان آماده سازی ماری برای ویمبلدون صورت گرفت.

جو جانسون در این خصوص گفت:

دیوید و ویکتوریا آرزو دارند روزی رومئو در ویمبلدون حاضر شود. من به مدت سه سال است که با رومئو کار می کنم و او واقعا با استعداد است. دیوید و ویکتوریا اغلب به دیدن تمرین های او می آیند و از تعهد او نسبت به کارش خوشحال هستند. بازی کردن با اندی ماری نقطه عطفی برای رومئو بود و دیوید نیز از این موضع بسیار خوشحال است.

رومئو بکام قصد دارد به زودی عضو اتحادیه بازیکنان تنیس انگلستان شود وبرای این کار باید توسط سه نفر از اعضا ارشد آن صلاحیتش تصویب شود. با این حال جانسون معتقد است رومئو توانایی این کار را دارد.

او در این خصوص ادامه داد:

رومئو استعدادی طبیعی در تنیس دارد. او قوی است و هماهنگی چشم و دستش عالی است. او همیشه در حال مصرف مواد مقوی است و من هرگز او را با چیپس یا شکلات ندیده ام. رومئو ماند جوانی پدرش بی وقفه مشغول تمرین است. او یکشنبه چهار ساعت با من تمرین کرد و سپس با دوستانش مشغول به بازی تنیس شد.