۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
حضور در باشگاهی که سه گانه را فتح کرده افتخار آمیز است؛

بانگا:زانتی برای همه یک الگو است

دی اسپورت: اور بانگا به صورت رسمی به هوادران اینتر معرفی شد.
کد خبر: ۳۹۷۵۱

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، پس از اعلام رسمی باشگاه اینتر در خصوص جذب اور بانگا، او در مصاحبه ای با وبسایت رسمی باشگاه اینتر گفت:

 

زمانی که متوجه شدم اینتر به من علاقه دارد، بسیار خوشحال شدم، هرگز نباید شانس حضور در باشگاه بزرگی نظیر اینتر را از دست می دادم. پس از یک فصل سخت، من به همراه آرژانتین در کوپا آمریکا بازی کردم که رقابت بسیار سختی بود. حالا کمی استراحت می کنم تا بتوانم بهترین تلاشم را برای فصل بعد در اینتر داشته باشم.

اور بانگاه هافبک سابق سویا با 244 پاس صحیح رکورد بیشترین پاس صحیح در رقابت های کوپا آمریکا را به نام خود ثبت کرده بود.

 

من هیچ حدی برای خودم قرار نمی دهم، ما باید به همه اهداف خود برسیم. ما در لیگ اروپا بازی خواهیم کرد که رقابت جذابی است و باید آن را جدی بگیریم. من بارها در این رقابت ها بازی کردم و می دانم که تورنومنت سختی است. خوشبختانه من در لیگ اروپا، المپیک و لیورتادورس قهرمان شدم و حالا باید لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنم. مسلما بردن دوباره لیگ اروپا فوق العاده خواهد بود، اما ما می دانیم که راه سختی در پیش است و باید همه دست به دست هم دهیم، بازی به بازی تمام تلاش خود را به کار گیریم.

با ورود بانگا و با حضور ایکاردی و پالاسیو حالا تعداد آرژانتینی های اینتر دوباره زیاد می شود،  گزارش شده بود که انتقال بانگا با تماس تلفنی خاویر زانتی نائب رئیس باشگاه اینتر به سرانجام رسید.

 

مسلما اسطوره آرژانتین در اینتر نفس شما را بند می آورد، تعداد زیادی آرژانتینی در این باشگاه بازی کرده اند و حالا نوبت من است. بودن در کنار ایکاردی و پالاسیو این کار را آسان تر می کند چرا که آن ها عالی هستند. من فرصت این را داشتم که با زانتی دیدار کرده و با او چند کلمه صحبت کنم که فوق العاده است. اینتر یک باشگاه با تاریخ غنی است که باید همیشه در سطح اول رقابت ها حضور داشته باشد. آن ها عناوین زیادی از جمله لیگ قهرمانان اروپا و سه گانه را فتح کردند، بازی کردن در اینجا برای من افتخار آمیز خواهد بود. بازیکنان بزرگی قبل از من به اینجا آمدند اما می توانم بگویم خاویر زانتی یک سمبل برای همه به حساب می آید.

آیا بانگا برای هوادران نراتزوری پیامی دارد؟

 

زمان آن فرا رسیده تا با پیراهن اینتر بازی کرده و به تیم در کسب عناوین قهرمانی کمک کنم.