۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹

گالیانی: پیاتسا؟ خواهیم دید!

دی اسپورت: آدریانو گالیانی مدیرعامل باشگاه میلان که روز گذشته به زاگرب برای مذاکره بر سر پیاتسا سفر کرده بود، در آستانه راهی کردن این بازیکن به میلان است.
کد خبر: ۳۹۸۸۰

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، به گزارش فوتبال ایتالیا، آدریانو گالیانی که روز گذشته در زاگرب به سر می برد و تصاویری از حضور وی در رستوران و در حال مذاکره با ایجنت پیاتسا منتشر شد، از این اتفاق شگفت زده شده و همچنین پاسخ دقیقی از حضور این وینگر کروات در میلان نمی دهد.

گالیانی درباره خرید پیاتسا و حضورش در زاگرب گفت:

 

پیاتسا یک بازیکن سطح بالاست و باشگاه بزرگی دنبال او هستند. انتقال وی قطعی می شود؟ خواهیم دید! تصاویر حضورم در زاگرب؟ باورنکردنی است. فکر می کنم مشکل جهان این است که همه همیشه یک دوربین در جیبشان دارند و با آن به کل دنیا متصل اند. وقتی من یک شب آرام گوشه ای نشسته ام و دو دختر کنار من هستند، مجبورم برای دوری از خطرات از مکانی که حضور دارم فاصله بگیرم. روز گذشته صاحب رستوران به من عکسی نشان داد که ازم گرفته بود و بعد از چند دقیقه، دیدم که همون عکس توی کل جهان منتشر شده. با شروع شایعات حتی تصمیم گرفتم حضورم در زاگرب را تکذیب کنم! 

همچنین گالیانی درباره شایعات فروش ماتیا دی شیلیو به یوونتوس اذعان کرد:

 

 تا به حال هیچ پیشنهادی از یوونتوس ارائه نشده و اگر هم ارائه شود ما رد می کنیم. ما ماتیا را به یوونتوس نمی فروشیم. تنها تیمی که به صورت جدی خواهان دی شیلیو است، ناپولی بود که ما مودبانه در جوابشان گفتیم که فقط او را به باشگاهی بزرگ خواهیم فروخت.