۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

کریمی: با چند روز استراحت انگیزه‌ام برگشت

ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد گفت: بعد از صحبت‌هایی که با خادم پس از جام جهانی و چند روز استراحت داشتم، انگیزه‌ام برای حضور در مسابقات کشتی دوباره برگشت.
کد خبر: ۳۹۹۱۸

به گزارش "خبرگزاری دی اسپورت"، ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد گفت: بعد از صحبت‌هایی که با خادم پس از جام جهانی و چند روز استراحت داشتم، انگیزه‌ام برای حضور در مسابقات کشتی دوباره برگشت.

علیرضا کریمی درباره عملکردش در تورنمنت ارمنستان پس از ناکامی در جام جهانی کشتی آزاد گفت: با توجه به شرایطی که از نظر بدنی داشتم، نتوانستم آنطور که می‌خواهم در جام جهانی کشتی بگیرم. از طرفی حضور مداوم در اردوهای بلند مدت باعث خستگی روحی من شده بود و انگیزه‌ای نداشتم.

وی ادامه داد: پس از بازگشت با صحبت‌هایی که با رسول خادم و چند روز استراحت داشتم شرایط خوبی پیدا کردم و مجددا انگیزه‌ام را برای حضور روی تشک کشتی بدست آوردم.

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: پیش از آن قرار بود تنها در یکی دو مسابقه در تورنمنت ارمنستان کشتی بگیرم، اما خوشبختانه شرایطم خوب بود و توانستم تا پایان رقابت‌ها کشتی بگیرم. امیدوارم از این پس با انگیزه بیشتری با شرکت در تمرینات برای حضوری موفق در المپیک آماده شوم.