۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹

ترافیک در پست دفاع استقلال+عکس

دی اسپورت: استقلال در پست دفاع وسط پرترافیک ترین خط سال های گذشته خود را تجربه می کند.
کد خبر: ۳۹۹۸۳

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، استقلال در پست دفاع وسط امین حاج محمدی، محمدحسین کنعانی زادگان، هرائر مگویان و مجید حسینی را در اختیار دارد و اگر اتفاق خاصی نیفتد رابسون جوانورایوی برزیلی هم بعد از بازگشت استقلال به تهران قراردادش را با این باشگاه نهایی می کند. این 4 بازیکن در اردوی ارمنستان رقابت سختی با هم دارند تا بتوانند در شروع فصل در ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرند.


امین حاج محمدی و هرائر مگویان از فصل گذشته دراستقلال حضور دارند و کنعانی زادگان، مجید حسینی و رابسون به تازگی به جمع آبی ها اضافه شده اند. حسینی فصل گذشته به صورت یار قرضی به راه آهن رفت و در بازگشت به شدت مورد توجه منصوریان قرار گرفته است و بعید نیست که بتواند رقابیش را کنار بزند و در ترکیب ثابت استقلال قرار بگیرد.

 






محمد حسین کنعانی زادگان که پای ثابت اردوهای تیم ملی است تلاش می کند بعد از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیتش تا شروع لیگ به آمادگی کامل برسد.


همه این ها در شرایطی است که مگویان فصل گذشته یکی از بهترین دفاع وسط های لیگ برتری بود و منصوریان نمی تواند به سادگی از توانایی های این بازیکن عبور کند.


با این شرایط به نظر می رسد سرمربی استقلال امسال کار سختی را برای قرار دادن این بازیکنان آماده در ترکیب تیمش داشته باشد و باید دید در نهایت کدامیک از این بازیکنان زوج دفاع وسط استقلال را تشکیل می دهند.