۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
در نشست خبری عنوان شد

وعده پپ برای به اوج رساندن رحیم استرلینگ

دی اسپورت: پپ گواردیولا در نشست خبری امروز خود وعده داد که رحیم استرلینگ، ستاره نزول کرده سیتی را به روزهای اوج خود برگرداند.
کد خبر: ۴۰۰۴۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، رحیم استرلینگ، تابستان گذشته با رقم بالای 49 میلیون پوند از لیورپول به منچسترسیتی پیوست اما هرگز نتوانست بازی های خوبش در لیورپول را تکرار کند. او در یورو 2016 و در ترکیب تیم ملی انگلیس هم نمایشی متوسط داشت.

 

 

پپ گواردیولا، سرمربی جدید سیتی در نشست خبری امروز خود در مورد استرلینگ گفت:" بازیکنان انگلیس زیر فشار انتقادات قرار دارند چون از یورو حذف شدند اما تنها استرلینگ مقصر این شکست نیست و عوامل زیادی در این ناکامی دخیل بودند.

من شنیده ام که در یک هفته اخیر چه اتفاقاتی برای استرلینگ رخ داده است. مطمئنا او همچنان فشار روانی پول زیادی که برایش پرداخت شده را حس می کند اما قصد دارم روی او کار کرده و کمک کنم یک بار دیگر به روزهای اوجش بازگردد. می خواهم کاری کنم رحیم به همه نشان دهد که چه بازیکن خوبی است.

نه فقط رحیم که ریکاوری روحی جو هارت و دیگر بازیکنانی که روحیه مناسبی ندارند نیز در برنامه های من قرار دارد.

 

در بارسلونا اساس تیم روی بازیکنان اسپانیایی و کاتالان بود. در بایرن هم روی جذب بازیکنان آلمانی تمرکز بیشتری داشتیم و حال می خواهم در سیتی هم پایه تیم روی بازیکنان انگلیسی باشد که می دانم کار آسانی نیست چون آنها گرانقیمت هستند."