۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۳

میلان آماده به خدمت گرفتن دو بازیکن والنسیا

دی اسپورت: وینچنزو مونتلا سرمربی جدید میلان برای تقویت خط دفاعی و هافبک این تیم دو بازیکن مطرح والنسیا را زیر نظر گرفته است.
کد خبر: ۴۰۰۹۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، به گزارش La Gazzetta dello Sport باشگاه میلان برای آغاز فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی برنامه ریزی گسترده ای انجام داده است. هدف اصلی تیم بر طبق خواسته وینچنزو مونتلا بر روی شکوردان مصطفی و آندره گومز قرار دارد.لازم به ذکر است که این دو بازیکن والنسیا با نمایش خیره کننده خود در فصل گذشته نگاه های بسیاری را به خود دوخته اند.

اگرچه در چند فصل اخیر میلان به دلیل مشکلات مالی فراوان قادر به فعالیت مناسب در بازار نقل انتقالات نبوده، اما در فصل جدید ماجرا متفاوت می باشد.میلان فصل جدید تحت هدایت مونتلا علاوه بر اهداف بلند پروازانه، بودجه مناسب نیز در اختیار دارد و این امر موجب بالا رفتن انتظارات از تیم سرمربی جوان سن سیرو شده است.

کسب رتبه هفتم در فصل اخیر Serie A فشارهای زیادی را به تیم مدیریتی این غول فوتبال ایتالیا وارد ساخته و میلان متحول شده فصل جدید با بودجه نسبتا مناسب و البته سرمربی جسور خود قصد بازگشت به سطح اول فوتبال اروپا را دارد.

در همین راستا اولویت سرمربی سابق سمپدوریا برای میلان تقویت خط دفاع و هافبک است.به همین منظور هدف اصلی سران باشگاه در پنجره نقل انتقالات تابستانی زوج مطرح والنسیا یعنی آندره گومز و شکوردان مصطفی می باشد. با این حال ماجراجویی این غول ایتالیایی به همین نقطه ختم نمی شود. علاوه بر مصطفی، هافبک تدافعی ویارئال، متیو موساکیو نیز به میلان لینک شده است. البته گمان می رود که مذاکرات بین میلان و ویارئال بر سر انتقال این هافبک تدافعی از چند روز پیش شروع شده باشد.

در این میان آندره گومز که در حال حاضر با تیم ملی پرتغال آماده شرکت در فینال یورو 2016 مقابل فرانسه می شود، علاوه بر روسونری به رئال مادرید و چلسی نیز لینک شده است. همین امر میلان را برای به خدمت گرفتن این بازیکن خلاق با مشکلاتی مواجه خواهد ساخت. در عین حال که رقابت بر سر جذب دو ستاره والنسیا ادامه دارد، مونتلا می تواند با اعمال فشار بر روی تیم مدیریتی باشگاه، دو بازیکن با کیفیت را به تیم اش اضافه کند.

لازم به ذکر است که مبلغ پیش بینی شده برای جذب گومز و مصطفی چیزی در حدود 50 میلیون یورو برآورد می شود که پرداخت آن برای صاحبان چینی جدید باشگاه نباید مشکل خاصی به حساب بیاید.



ترند های روز