۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۶
رییس به تعهداتش عمل نکرد!

متن ایمیل مارچلو بیلسا برای لاتزیو

دی اسپورت: مارچلو بیلسا ایمیلی را که برای سران لاتزیو راجع به استعفایش فرستاده بود را در رسانه ها قرار داد.
کد خبر: ۴۰۰۹۳

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، مربی آرژانتینی چند هفته پیش با باشگاه لاتزیو قراردادی امضا کرد تا به این تیم بپیوندد اما حتی بدون اینکه در رم حاضر شود، استعفا داد. باشگاه لاتزیو در پی شکایت از او است. اکنون مارچلو بیلسا یک کپی از  ایمیلی را که برای ایگلی تاره، مدیر باشگاه لاتزیو فرستاده بود را در اختیار Fox Sports ، رسانه آرژانتینی گذاشت. این نامه بدین شرح است:

 

من تصمیم گرفته ام تا شغلی را که در باشگاه شما عهده دار شده ام، ترک کنم. همکاران من، پابلو کویروگا، دیگو ریس، گابریل ماکایا و رودولفو فلورس نیز همین تصمیم را گرفته اند. ما این تصمیم را به دلیل گرفته ایم که طی این چهار هفته، هیچ کدام از نقشه ها و کارهایی که رییس لوتیتو قرار بود انجام دهد را عملی نکرده است. چهار خرید جدیدی که قرار بود با ما در تمرینات پیش فصل حضور داشته باشند انجام نشده است. با این وجود باشگاه قرارداد مرا که می دانست اگر این تیم تقویت نشود، دوامی نخواهد داشت را علنی و اعلام کرد. تا امروز نیز همه چیز در باشگاه مبهم است. من کاملا واضح بیان کرده بودم که سبک کاری من این گونه است که بازیکنان باید خیلی زود در اختیار من باشند تا آنها را به خوبی تمرین دهیم. لازم است که بگویم من هیچ پیشنهاد دیگری از جای دیگر، ندارم. ما به زودی مدارک استعفای خود را به باشگاه ارسال خواهیم کرد. 

در رسانه ها گفته می شد که بیلسا از باشگاه لاتزیو استعفا داده تا بعد از المپیک هدایت تیم آرژانتین را به عهده بگیرد. عصر امروز سیمونه اینزاگی فرا خوانده شد تا یک قرارداد یک ساله با باشگاه لاتزیو امضا کند و فصل آینده سرمربی این تیم باشد.