۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
صالح:

پرتغال با یک نیمه خوب بازی کردن به فینال رسید

دی اسپورت: مربی سابق استقلال گفت: یک تیم مثل ایسلند آمد و تمام معادلات این یورو را بر هم زد.
کد خبر: ۴۰۲۴۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، درباره وضعیت خود و رقابت های یورو توضیحاتی ارائه کرده است.


* بعد از جدایی از استقلال چه می کنید؟

خب خیلی دوست ندارم در حال حاضر در خصوص فوتبال ایران صحبت کنم. چون ممکن است برداشت های سو از صحبت های من شود. نمی خواهم وارد مسائل تیم ها به خصوص استقلال شوم. چون ممکن است که بعضی ها فکر کنند که قصد حاشیه سازی دارم.


* یورو را چطور ارزیابی می کنید؟
مسابقات یوروی امسال دو ایراد بزرگ داشت که پیش بینی ها را بر هم زد. 24 تیمی شدن این مسابقات و گروه این مسابقات که چندان هم عادلانه نبود، باعث شد که این مسابقات مطابق انتظار و پیش بینی جلو نرود. بسیاری از قدرت های بزرگ این مسابقات تا قبل از فینال با هم روبرو شدند و باعث شد تا تیم های بزرگی مثل اسپانیا، ایتالیا و آلمان که قدرت های برتر قاره اروپا و جهان هستند از دور مسابقات کنار بروند. ضمن این که به نظر من یک تیم مثل ایسلند آمد و تمام معادلات این یورو را بر هم زد.


* با توجه به حضور دو تیم پرتغال و فرانسه در فینال، فکر می کنید کدام تیم قهرمان شود؟
پیش بینی ها روی کاغذ می گوید که شانس فرانسه باید بیشتر باشد. چون این تیم اولا میزبان است و ثانیا قدرت بزرگی مثل آلمان را حذف کرده است. اما خب فینال است و یک پای فینال هم تیم پرتغال و این تیم هم بدون شانس نیست. پرتغالی که خودش تنها با یک برد و یا بهتر بگویم با یک نیمه خوب فوتبال بازی کردن به فینال رسیده، در این دیدار بدون شانس نمی تواند باشد.



ترند های روز