۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
فراهانی: التماس کردم راضی به جدایی‌ام شدند

10 روز دیگر جشن عروسی‌ام است

دی اسپورت: دروازه‌بان صبای قم از موافقت مدیرعامل و کادر فنی این باشگاه برای جدایی‌اش در صورت جذب جایگزین برای او خبر داد.
کد خبر: ۴۰۲۵۳

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، میلاد فراهانی در مورد آخرین وضعیت گرفتن رضایت‌نامه از صبا و رفتن به نفت تهران گفت: حدود سه، چهار روزی است دنبال این قضیه هستم ولی مسؤولان و مربیان صبا هنوز اجازه جدایی رسمی ندادند؛ بعد از سه، چهار روز التماس کردن رضایت گرفتم تا در صورت اینکه یک دروازه‌بان بگیرند اجازه رفتن از صبا بدهند.


او ادامه می‌دهد: دست علی آقا(دایی) درد نکند که خیلی پیگیر کار من بود و در این مدت با دروازه‌بانی صحبت نکرد تا از صبا رضایت‌نامه بگیرم. خودِ آقای کشوری، مدیرعامل باشگاه صبا هم می‌داند من علاقه دارم با دایی کار کنم ولی شب قبل از اینکه او تیم بگیرد و به دلیل اینکه در تیمی حضور نداشت با صبا قرارداد بستم. با این شرایط اگر اجازه بدهند تا آمدن دروازه‌بان جدیدشان بنده به نفت بروم و با آنها تمرین کنم لطف بزرگی خواهند کرد.


دروازه‌بان صبای قم با بیان اینکه در دو سال اخیر تنها 83 درصد از این تیم پول گرفتم، عنوان می‌کند: مسائل دیگر به کنار اما از نظر مالی واقعا در صبا ضرر کردم؛ 10 روز دیگر جشن عروسی‌ام است ولی تکلیف تیم آینده خود را نمی‌دانم و بزرگترین دغدغه‌ام شده است. آقایان کشوری، مرفاوی و الهامی از دو سال قبل به بنده لطف داشتند ولی الان نمی‌دانم چرا گفتند نروم. به هر حال خدا را شکر اکنون رضایت دادند تا در صورت جذب دروازه‌بان جدید برای صبا، من راهی نفت شوم.


فراهانی پیرامون اینکه صبا قصد معاوضه‌اش با بازیکنی از نفت تهران دارد، می‌گوید: ابتدا چنین چیزی مد نظر باشگاه صبا بود ولی با لطف آقایان کشوری، مرفاوی و الهامی که شرایط مالی من را در دو سال اخیر می‌دانستند و از طرف دیگر اینکه من هم آش دهن سوزی نیستم و نمی‌توانم بروم به علی آقا بگویم چنین کاری انجام دهید از انجام این تصمیم منصرف شدند.


او اضافه کرد: در روزهای اخیر حداقل سه، چهار جلسه با مدیرعامل باشگاه صبا جلسه داشتم. آنقدر خواهش و تمنا کردم تا راضی شدند یک جایگزین برای من بگیرند. از طرف دیگر چون شب قبل از رفتن علی دایی به نفت با صبا قرارداد بستم از من چیزی نمی‌خواهند و طلبم طی دو سال اخیر پابرجا می‌ماند چون ثمره زحمتم است. طلب زیادی از باشگاه صبا دارم ولی در مورد آن صحبت خواهد شد و بعد جدایی‌ام را نهایی کنم. فکر کنم طی یکی، دو روز آینده همه چیز مشخص شود.