۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
بنتکه، بالوتلی و آیب در لیست مازاد کلوپ

گزارشی از نقل و انتقالات لیورپول

دی اسپورت: سرمربی قرمز ها برای شروع اولین فصل کامل خود بر روی نیمکت لیورپول در نخستین گام اقدام به حذف چند بازیکن از لیست تیم کرده است.
کد خبر: ۴۰۲۸۹

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"،یورگن کلوپ برای شروع فصل جدید در نخستین گام قصد کم حجم ساختن نیمکت لیورپول را دارد. بر طبق گزارشات اخیر سرمربی قرمز ها نیمکت 38 نفره تیم اش را بیش از حد بزرگ می داند و مدیران اجرایی باشگاه را مجاب به فروش برخی از بازیکنان کرده است.

 

به گزارش سایت GOAL  تا این لحظه جدایی کولو توره، جوردن روسیتر، جروم سینکلر، ژائو کارلوس تیشیرا و خوزه انریکه از جمع قرمز ها قطعی شده، اما مسئولان باشگاه به خوبی می دانند که برنامه های سرمربی آلمانی دور بازیکنان بیشتری را نیز خط خواهد کشید.

این تغییرات در حالی رخ خواهد داد که لیورپول فصل آینده در هیج رقابت اروپایی حاضر نخواهد بود و همین امر فرصت مناسبی را برای سرمربی 49 ساله قرمز ها فراهم آورده است تا با تیمی یکپارچه آماده رقابت های داخلی انگلستان شود.

 

کلوپ در مصاحبه پس از پیروزی 1-0 تیم اش در برابر ترنمر روورز در جمه خبرنگاران گفت: "تمام بازیکنانی که به باشکاه های دیگر قرض داده شده بودند هم اکنون در باشگاه حاضر اند. در حال حاضر شرایط اینگونه است اما باید دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. بخشی از وظیفه من در تیم مدیریت بازیکنان است و من در این زمینه با  تصمیمات مهم و تاثیرگذاری رو به رو هستم."

 

وی در خصوص نقل و انتقالات احتمالی قرمز ها نیز افزود: "باید دید که چه پیش خواهد آمد.در حال حاضر با تصمیمات مهمی برای فروش یا حفظ بازیکنان تیم رو به رو هستم اما می توانم قول دهم که هر تیمی که یکی از بازیکنان ما را در طول روزهای آینده جذب کند می تواند مطمئن باشد که آن بازیکنان به خوبی تمرین کرده و در مرز آمادگی قرار دارند."

 

برنامه های باشگاه طبق خواست کلوپ در حال اجرا است. فروش 15 میلیون پوندی آیب به بورنموث اندکی پیش نهایی شده، در عین حال فروش مارتین اسکرتل به قیمت 5.5 میلیون پوند به فنرباغچه نیز از چند روز پیش آغاز شده است. همچنین خبرهایی مبنی بر آغاز مذاکرات با کریستال پالاس بر سر بنتکه نیز به گوش می رسد. مبلغ پیشنهادی لیورپول برای فروش این مهاجم بلژیکی به کریستال پالاس 30 میلیون پوند تخمین زده شده است.

 

در سوی دیگر برنامه های نقل انتقالات، باشگاه با پیشنهاد 8 میلیون پوندی برای جو آلن مواجه است. با این حال قرمزها تصمیم گیری در مورد آینده این بازیکن را به خود او واگذار کرده اند تا مقصد آینده اش را مشخص کند چرا که زمزمه های علاقه سویا به این بازیکن نیز به گوش می رسد.

 

در عین حال که قهرمان 3 دوره اخیر لیگ اروپا به دنبال جو آلن است، زمزمه هایی مبنی بر علاقه این تیم به لوئیز آلبرتو نیز شنیده می شود. این در حالی است که قیمت مدنظر قرمزها برای آلبرتو چیزی در حدود 7 میلیون پوند است و باید دید این تیم اسپانیایی حاضر به پرداخت این مبلغ خواهد بود یا خیر.

لوکاس لیوا نیز هنوز تصمیم مشخصی برای آینده خود نگرفته است و حضور یا خروج وی از تیم موکول به روزهای آینده شده است.

 

آینده ماریو بالوتلی اما از نخستین روزهای آغاز نقل انتقالات در ابهام نبوده است. خروج این بازیکن از لیست بازیکنان لیورپول در این تابستان قطعی است و این مهاجم سابق اینتر، منچستر سیتی و میلان جایی در برنامه های مربی آلمانی تیم ندارد.