۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

حاتمی: نوری و بنگر، پخته و باتجربه هستند

دی اسپورت:مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: محمد نوری و محسن بنگر به حدی از پختگی رسیده‌اند که بتوانند در بازی‌های حساس به ما کمک کنند.
کد خبر: ۴۰۳۸۴

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: محمد نوری و محسن بنگر به حدی از پختگی رسیده‌اند که بتوانند در بازی‌های حساس به ما کمک کنند.

 فرزاد حاتمی در مورد میانگین سنی بالای تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار داشت: در بعضی از بازی‌ها برای پیروزی به تجریه بالا نیاز است. بازیکنانی مانند محمد نوری و محسن بنگر به حدی از پختگی رسیده‌اند که بتوانند در بازی‌های حساس به ما کمک کنند.

 

وی ادامه داد: این دو از خیلی از بازیکنان جوان امروزی بهتر هستند. یک بازیکن جوان شاید از نظر آمادگی بدنی، آمادگی بسیار بالایی داشته باشد اما تجربه ندارد. بازیکنانی مانند نوری و بنگر از فاکتور تجربه برخوردار هستند که این موضوع به تیم ما کمک می‌کند.

 

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: هواداران تراکتورسازی ما را زنده نگه می‌دارند. آنها با حضور پرشور خود در تمرینات به ما یک پیغام دادند؛ آنها فقط و فقط از ما قهرمانی می‌خواهند. ما هم امیدواریم امسال بتوانیم اولین قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر را رقم بزنیم.

 

 

 

منبع:میزان