۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
رمضانی: هیچ فشاری روی کادر فنی و بازیکنان تراکتورسازی نیست

برای انتخاب شماره ۲۵ دلیل خاصی داشتم

دی اسپورت: هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد که هیچ فشاری روی کادر فنی و بازیکنان این تیم برای دستیابی به عنوان قهرمانی وجود ندارد.
کد خبر: ۴۰۵۴۴

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، علیرضا رمضانی با اشاره به شرایط تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار داشت: ما تمرینات سنگین بدنسازی را پشت‌سر گذاشتیم و حالا بازی‌های دوستانه انجام می‌دهیم تا با یکدیگر هماهنگ شویم. خدا را شکر همه‌چیز خوب پیش می‌رود و حضور در تورنمنت چهارجانبه جام شهدا هم به تیم ما کمک خواهد کرد تا بیشتر از گذشته هماهنگ شویم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که حضور در تراکتورسازی چه فرقی با بازی در استقلال دارد، گفت: من کاری به تفاوت‌ها ندارم و الان بازیکن تراکتورسازی هستم. من در تیم بزرگی بازی می‌کنم که هواداران فوق‌العاده‌ای دارد. همه بازیکنان در تراکتورسازی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت کار سختی دارند، ولی من تلاش می‌کنم تا در ترکیب اصلی قرار بگیرم. در تراکتورسازی راحت هستم، با این وجود می‌دانم که کار سختی پیش‌رو دارم.

 

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه آیا با این خریدها، فشار زیادی روی سرخپوشان برای قهرمان شدن وجود نخواهد داشت، گفت: تیم ما بازیکنان باتجربه‌ای دارد و کادر فنی تراکتورسازی هم کارش را بلد است. هیچ فشاری روی بازیکنان و کادر فنی وجود ندارد. تیم ما برای قهرمانی بسته شده و امیدوارم در هر دو جام قهرمان شویم. البته نیاز مبرمی به حمایت هواداران داریم.

 

رمضانی در پاسخ به این پرسش که در فصل آینده چه شماره‌ای را بر تن خواهد کرد، گفت: من شماره 25 را انتخاب کردم. البته انتخاب این پیراهن دلیل خاصی داشت، ولی دوست ندارم در مورد آن الان صحبت کنم.