۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

خسرو مربی استقلال در سال 98

دی اسپورت:قبل از سفر ارمنستان بود که یکی یکی رفتند و قراردادشان را با استقلال ثبت کردند اما آنچه در این میان جای تعجب و تامل داشت قراردادهای سه ساله استقلال بود
کد خبر: ۴۰۵۸۱

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت": قبل از سفر ارمنستان بود که یکی یکی رفتند و قراردادشان را با استقلال ثبت کردند اما آنچه در این میان جای تعجب و تامل داشت قراردادهای سه ساله استقلال بود. در میان بازیکنانی که در هیات فوتبال قراردادشان را به مدت سه سال با استقلالی‌ها به ثبت رساندند، چهره جوانی دیده نمی‌شد. اتفاقا استقلالی‌ها با دو بازیکنی سه ساله تمدید کردند که از نظر سن و سال از سایر بازیکنان بزرگترند و در حال حاضر نزدیک به سی وسه سال سن دارند یعنی تا سه سال آینده به مرز سی وشش سال می‌رسند و این سن برای فوتبالیست، سن زیادی محسوب می‌شود.

 

خسروحیدری و مهدی رحمتی دو بازیکنی بودند که با استقلال سه ساله ثبت کردند. بازیکنانی که منصوریان از آنها به عنوان بازوی راست خود نام برده بود. خسرو هم بعد از ثبت قرارداد آنقدر از این تصمیم باشگاه خوشحال بود که تقریبا از همه مسوولان تشکر کرد.

 

برای بازیکنی در سن خسرو بستن قرارداد سه ساله مسلما خوب است اما اینکه استقلال از این قرارداد بلند مدت چقدر سود می‌برد سوالی است که باید کادرفنی و مسوولان این تیم جوابگو باشند. حیدری طی سال‌های اخیر نشان داده با مصدومیت‌های بلند مدتی که دارد کمتر توانسته در طول فصل به استقلال کمک کند و نبود او باعث شده تا کادرفنی این تیم به فکر جانشینی برای او باشند. اگر مصدومیت‌های این بازیکن دوباره در فصل جاری هم به سراغش بیاید یعنی در اکثر بازی‌ها منصوریان نمی‌تواند روی او حساب باز کند. با توجه به این شرایط با چه تدبیری حاضر شدند با این بازیکن قرارداد بلند مدت ببندند. تصمیم مسوولان باشگاه که خود بیانگر بی‌تدبیری است این بازیکنان را تا سه سال در کنار استقلال به‌ عنوان بازیکن نگه می‌دارد. به نظر می‌رسد خسرو و رحمتی مربیان استقلال در فصول آینده باشند اگر در این فاصله در کلاس‌های مربیگری حضور پیدا کرده ونیم نگاهی به آینده داشته باشند!

 

در استقلال انگار به جای آنکه با نگاه به امروز و فردای باشگاه، مدت قراردادها را مشخص کنند، به موضوعات دیگری از جمله ارتباطات و لابی‌ها توجه دارند. خسرو حیدری چون خسرو حیدری است و چون اعتباری در باشگاه دارد و چون ارتباطاتش با مسوولان تاثیرگذار مثبت است، به قرارداد 3 ساله می‌رسد و هیچ کس در استقلال از خودش نمی‌پرسد که خسرو در سال 98 به چه کار استقلال می‌آید؟

 

 

 

منبع:ایران ورزشی