۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

بنا: تعداد بخیه‌ها کم شده است

دی اسپورت:سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: به امید خدا در آخرین اردو، نام نفرات را اعلام می‌کنیم که شاید به مذاق برخی خوش نیاید اما برای ما مهم نیست.
کد خبر: ۴۰۶۰۷

به گزارش خبرگزاری"دی اسپورت":سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: به امید خدا در آخرین اردو، نام نفرات را اعلام می‌کنیم که شاید به مذاق برخی خوش نیاید اما برای ما مهم نیست.

 محمد بنا در مورد وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در فاصله کمتر از یک ماه مانده تا آغاز بازی‌های المپیک 2016 اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. در این مدت که کارها انجام شده، همه چیز مثبت و عالی پیش رفته و همه ما راضی هستیم.

 

وی درباره مصدومیت سعید عبدولی تصریح کرد: لنگیدن عبدولی موضوعی جدی نیست. این اتفاقات در فشار تمرینات و خستگی‌ها طبیعی است. او یک مقدار کوفتگی عضله ران پیدا کرده بود که با یخ‌درمانی برطرف می‌شود.

 

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تصریح کرد: عبدولی این شرایط را با توجه به کارهایی که در این چند ماه انجام داد، برای خودش به وجود آورد. به همین دلیل از همه کشتی‌گیران عقب‌تر است و مشکلش همین است.

 

بنا با اشاره به مصدومیت حبیب‌الله اخلاقی از ناحیه آرنج گفت: وی در تمرین روز گذشته روی باراندازی که از حسین نوری خورد، مصدوم شد که جدی نیست.

 

وی در مورد شکستگی سر حسین نوری هم خاطرنشان کرد: مصدومیت او دو، سه روز پیش در تمرین اتفاق افتاد که سرش بخیه هم خورد. کشتی همین است. تازه تعداد بخیه‌ها نسبت به گذشته کم شده است!

 

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مورد حواشی اخیر تیم ملی کشتی آزاد گفت: کشتی چه آزاد و چه فرنگی همیشه باید این حواشی را در خود داشته باشند تا شیرینی و تلخی‌هایش برقرار باشد. به نظر من تیم کشتی آزاد حاشیه چندانی ندارد. کادر فنی یک تصمیم گرفته و باید مورد احترام قرار بگیرد.

 

بنا درباره اینکه آیا به جمع‌بندی نهایی از نفرات مورد نظر خود برای اعزام به المپیک 2016 رسیده یا خیر، تأکید کرد: به امید خدا در آخرین اردو، نام نفرات را اعلام می‌کنیم که شاید به مذاق برخی خوش نیاید اما برای ما مهم نیست. برای ما مهم این است که نفراتی را انتخاب کنیم که در المپیک جوابگو باشند.

 

وی در پایان به شرایط حمید سوریان و خستگی شدید او پس از تمرین اشاره کرد و گفت: سوریان شرایطی عالی دارد. خستگی او هم طبیعی است چون با تمام وجود تمرین می‌کند. هر کسی یک سطح دارد. به طور مثال امید نوروزی هم با تمام وجود کار می‌کند ولی می‌تواند تا آخر خود را سر پا نگه دارد اما حمید خیلی راحت است. سوریان دوست دارد در زمان‌های استراحت روی زمین بیفتد و حتی دو نفر او را ماساژ دهند!

 

 

 

منبع:میزان