۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
پاپی:

ویسی با نویدکیا صحبت کرده بود

دی اسپورت: هافبک تیم فوتبال سپاهان معتقد است که محرم نویدکیا با بازگشت به جمع زردپوشان اصفهانی می‌تواند به این تیم کمک کند.
کد خبر: ۴۰۶۹۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، حسین پاپی درمورد بازگشت نویدکیا به تمرینات سپاهان اظهار داشت: باید دید این کار با چه هدفی صورت گرفته است. یک موضوع به مسائل فنی مربوط می‌شود و موضوع دیگر به مسائل بیرون از فوتبال که محرم طبق نظر مسئولان باشگاه و کادر فنی، حتی می‌تواند در این زمینه هم به سپاهان کمک کند. آن زمان که ویسی قرار بود به سپاهان بیاید با نویدکیا صحبت کرده بود و حتی گفته بود که اگر در سپاهان هم نباشد او را با خودش به تیم دیگری خواهد برد.

وی ادامه داد: ‌این اتفاقات نشان می‌دهد که ویسی به نویدکیا از لحاظ فوتبالی و شخصیتی اعتقاد دارد و من هم معتقدم این بازیکن می‌تواند به سپاهان کمک کند. محرم در این مدت تمریناتش را ادامه داده و اینطور نبوده که از تمرین دور باشد. مطمئنا او خودش را به شرایط ایده‌آل خواهد رساند و به ما کمک خواهد کرد.

هافبک سپاهان درمورد وضعیت باشگاه سپاهان در آستانه فصل جدید لیگ برتر گفت: هنوز پول‌های پارسال را نداده‌اند و بخشی از قراردادهای فصل جدید هم پرداخت نشده است با این حال باشگاه تلاش می‌کند تا هرچه زودتر این مشکلات برطرف شده و ما با شرایطی خوب لیگ را شروع کنیم.



ترند های روز