۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
در گفت و گو با دی اسپورت؛

طاهری پور: هدفی جز صعود به لیگ برتر نداریم

مهدی طاهری پور گفت: هدفی جز صعود به لیگ برتر نداریم و امیدواریم در پایان فصل محقق شود.
کد خبر: ۴۰۶۹۹

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه اکسین البرز در گفت و گو با دی اسپورت بیان نمود: فصل پیش با تمام موانعی که بر سر راهمان بود توانستیم با کادری جوان و بازیکنانی با انگیزه با اقتدار به لیگ دسته اول صعود نماییم که می توان رمز موفقیت تیم را همدلی بین اعضای باشگاه دانست.

مهدی طاهری پور ادامه داد: پس از صعود به لیگ یک اولین تیمی بودیم که با برنامه پیش رفتیم و قرارداد کادر فنی و اکثر بازیکنان را تمدید کرده ایم. ضمن اینکه با نظر کادر فنی بازیکنان جدیدی به جمع ما پیوسته اند.

ایشان اذعان داشتند: تمام هدفمان در این فصل صعود به لیگ برتر است و با پتانسیلی که در بازیکنان و کادر فنی مشاهده می شود انتظار داریم از همان روز نخست مدعی باشیم.


مهدی +نوید+طاهری پور+ رئیس هیئت مدیره+ مدیرعامل+باشگاه اکسین البرز


مدیرعامل باشگاه اکسین البرز در خصوص اردوی آماده سازی تیمش بیان نمود: قرار بود اردویی در ترکیه داشته باشیم اما با توجه به شرایط خوب کرج و حضور تیمهای لیگ برتری تصمیم گرفته شد تا اردوی خود را در همین شهر پیگیری نماییم.

وی افزود: روز گذشته بازی تدارکاتی برابر ذوب آهن لیگ برتری داشتیم که با تساوی یک بر یک پایان یافت. این نتیجه اگر چه یک دیدار تدارکاتی بود اما برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بود و بازیکنان محک جدی خوردند.

طاهری پور در پایان اذعان داشت: امیدواریم این فصل نماینده شایسته ای برای استان البرز باشیم و همانند فصل گذشته با اقتدار لیگ برتری شویم.