۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶

هدیه جالب بکهام به رشفورد+عکس

دی اسپورت: دیوید بکهام هدیه ای ارزشمند را برای مهاجم جوان منچستریونایتد فرستاده است.
کد خبر: ۴۰۷۱۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، دقایقی قبل، مارکوس رشفورد عکسی را در اکانت هایش در شبکه های اجتماعی قرار داد که در آن پیراهنی فرستاده شده از سوی دیوید بکهام مشاهده می شود. این پیراهن که به عنوان پیراهن دوم منچستریونایتد در فصل آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت، با این متن همراه است:

 

تقدیم به مارکوس. برایت آرزوی موفقیت می کنم. به سخت کار کردن و بازی کردن با لذت و نشاط ادامه بده.

رشفورد پس از گذراندن 3 ماه با منچستریونایتد و ارائه بازی های چشمگیر، قهرمانی در جام حذفی را تجربه کرد و سپس به همراه تیم ملی انگلستان به مسابقات یورو 2016 رفت. انگلستان تورنمنت خوبی را پشت سر نگذشت و رشفورد نیز همانطور که انتظار می رفت فرصت کمی برای بازی کردن به دست آورد، اما عملکرد بد بازیکنان انگلستان مقابل ایسلند به حدی بود که کارشناسان تلویزیونی همچون جیمی کرگر، رشفورد را با تنها 5 دقیقه حضور در مقابل ایسلند به عنوان بهترین بازیکن انگلستان در آن بازی انتخاب کردند.

 

با وجود شروع تمرینات منچستریونایتد در فصل جدید، رشفورد 18 ساله و سایر ملی پوشان منچستریونایتد اکنون در حال استراحت هستند. ژوزه مورینیو اعلام کرده است که ملی پوشانش را با خود به تور پیش فصل چین خواهد برد، اما احتمالاًٌ از آن ها استفاده نخواهد کرد.