۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
سرمربی جدید پارس جنوبی جم:

تقوی: با قدرت در لیگ یک قدم می گذاریم

سرمربی جدید پارس جنوبی جم هیچ قولی بابت صعود به لیگ برتر نمی دهد و لی میگوید تمام توانش را به کار می بندد که پارس جنوبی جم بهترین نتایج را بگیرد.
کد خبر: ۴۰۷۴۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، مجتبی تقوی که امروز به طور رسمی از سوی باشگاه پارس جنوبی جم به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد، درباره وضع این تیم و نیز برنامه هایش و ونیز رقابت سخت در لیگ یک گفت: پارس جنوبی ظرفیت خوبی دارد من فیلمهای بازی این تیم در لیگ ٢ را دیده ام به همین جهت سعی می کنم که استخوان بندی تیم را حفظ کنم و سپس با جذب بازیکنان خوب نقاط ضعف را برطرف کنم تا با قدرت در رقابتهای لیگ گام بگذاریم.

وی، لیگ یک را بسیار سخت و پرفشار دانشت و گفت: از این رو هر تیمی برای صعود باید ٢ برابر زحمت بکشد؛ ١٨ تیم برای ٢ سهمیه می جنگند که همین موضوع کار را خیلی دشوار می کند تیمی که می خواهد صعود کند باید با برنامه باشد و برای تمام لحظه ها برنامه ریزی کند.

سرمربی جدید پارس جنوبی جم درباره این که ایا این تیم را لیگ برتری می کند، گفت: من هیچ قولی بابت صعود نداده ام اما همه توانم را به کار می گیرم که بهترین بازی ها را انجام دهیم و نیز نتایج خوبی بگیریم که یکی از ٢ شانس صعود باشیم.

تقوی درباره جذب بازیکن جدید گفت: از امروز تمرینات را در تهران آغاز کردیم و حد اقل ١٠ روزی را در تهران هستیم سپس در همین راستا بازیکنان مورد نظر را جذب می کنیم.