۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

ادینیو از آقای گلی تا تک گلی در السیلیه

 دی اسپورت:روزی که لوسیانو ادینیو از تبریز با آقای گلی رفت، پل‌ها را پشت سرش خراب نکرد و با محبوبیتی که به دست آورده بود انتظار می‌رفت دوباره به تبریز بازگردد.
کد خبر: ۴۰۸۰۲

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت":روزی که لوسیانو ادینیو از تبریز با آقای گلی رفت، پل‌ها را پشت سرش خراب نکرد و با محبوبیتی که به دست آورده بود انتظار می‌رفت دوباره به تبریز بازگردد.

 تلاش مدیران سال گذشته تراکتورسازی برای برگرداندن ادینیو بی‌نتیجه بود، هرچند در روزهایی که عباسی خود را به زحمت انداخت و بارها اعلام کرد در حال رایزنی برای جذب دوباره این مهاجم برزیلی است و تکرار همکاری بین ادینیو و تراکتورسازی قریب به اتفاق بود، اما این همکاری مجدد شکل نگرفت و ادینیو راهی قطر شد.

 

 این مهاجم برزیلی در روزهایی که خواهان زیادی در تبریز داشت السیلیه قطر را انتخاب کرد تا بتواند نمایش خوبش در تبریز را در این تیم هم تکرار کند و راهی تیم‌های مطرح دیگری شود، اما لوسیانو ادینیو در برنامه‌ریزی‌اش کمی اشتباه داشت و آنچه که در تبریز برایش رقم خورد در قطر تکرار نشد و او با ناکامی این تیم را ترک کرد.

 

ادینیو در 15 بازی برای السیلیه قطر به میدان رفت و حاصل تلاش یکساله او در این تیم تنها یک گل بود، چیزی که اصلا به مزاج مدیران این تیم قطری خوش نیامد و این‌بار در حالی که تمایل زیادی به ادامه همکاری با او نداشتند، رضایت دادند، او به لیگ برتر کشورمان باز گردد.

 

 تفاوت عملکرد ادینیو از ایران تا قطر موضوعی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت، هرچند حضور این مهاجم در تبریز شور و شوق خاصی در این تیم به وجود آورده است و این امیدواری وجود دارد که ادینیو دوباره در تبریز بدرخشد، اما رفتن او با آقای گلی و برگشت او با تک گلی که در 15 بازی به ثمر رسانده، کمی نگران‌کننده است.  نگرانی جایی بیشتر می‌شود که این مهاجم برزیلی در 11 بازی السیلیه قطر نیز به میدان نرفته و این نشان از ناآماده بودن این مهاجم دارد.

 

 ادینیو با این شرایط همکاری دوباره‌اش را با تراکتورسازی استارت زده و باید دید در طول فصل چقدر می‌تواند به این تیم تبریزی کمک کند و محبوبیت گذشته را حفظ کند. ادینهو با 20 گل از تراکتورسازی جدا شد و فصل کابوس واری را در السیلیه قطر گذراند و حالا با شرایط نه چندان ایده آل به تبریز بازگشته است ویکی از شاه مهره های آجرلو و قلعه نویی به شمار می رود باید منتظر ماند و دید شاه مهره رسم السیلیه را پیش می گیرد، یا دوباره بر صدر جدول گلزنان لیگ خواهد ایستاد.

 

 

 

منبع:روزنامه ایران ورزشی