۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

واکنش بهروان به انصراف پرسپولیس

دی اسپورت:رییس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال در واکنش به اعلام انصراف پرسپولیس از حضور در جام شهدا گفت: این موضوع هنوز به طور رسمی به ما اعلام نشده است.
کد خبر: ۴۰۸۸۳

به گزارش خبرگزاری" دی اسپورت":رییس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال در واکنش به اعلام انصراف پرسپولیس از حضور در جام شهدا گفت: این موضوع هنوز به طور رسمی به ما اعلام نشده است.

صبح امروز برانکو ایوانکویچ، سرمربی تیم پرسپولیس به طور رسمی اعلام کرد که این تیم در جام شهدا حضور نخواهد داشت.

 

غلامرضا بهروان در واکنش به این موضوع و  انصراف پرسپولیس از جام شهدا گفت: پرسپولیس هنوز رسما چیزی به ما اعلام نکرده است. به نظرم مسئولان پرسپولیس منتظر نتیجه قرعه کشی لیگ هستند تا برنامه مسابقات مشخص شود.

 

وی در مواجه با این موضوع که سایت باشگاه پرسپولیس خبر انصراف این تیم از جام شهدا را روی خروجی‌اش گذاشته تصریح کرد:  باشگاه پرسپولیس اگر چنین درخواستی دارد و نمی‌خواهد که در این مسابقات حضور داشته باشد، باید به طور به ما نامه بنویسد و موضوع را اعلام کند در حالیکه تا به الان این اتفاق رخ نداده است. فکر می‌کنم حضور آنها در جام شهدا منوط به قرعه کشی لیگ است. 

 

رییس کمیته مسابقات لیگ برتر در پاسخ به این پرسش که در صورت انصراف قطعی پرسپولیس آیا تیمی برای جایگزینی است، گفت: بله؛ اگر پرسپولیس در این مسابقات حاضر نشد جایگزین داریم و نگران این موضوع نباشید.

 

 

منبع:مهر